| 1 |
Miserikordiako eskolak |
|
| 2 |
Ia dena euskaraz ikasten zuten |
|
| 3 |
Eskolara Olasora |
|
| 4 |
Burgosko komentuan erdara ikasten |
|
| 5 |
Euskaraz hitz egiten zuenari zigorra |
|
| 6 |
Gurasoek Burgosera bidali zuten gaztelaniaz ikastera |
|
| 7 |
Eskolan erdaraz |
|
| 8 |
Bere buruari hika |
|
| 9 |
Hitanoaren genero-marka, errespetuz erabili beharrekoa |
|
| 10 |
Azkoitia eta Elgoibar aldeko hizkera |
|
| 11 |
Ikastetxe eta irakasleen jarrera hitanoarekiko |
|
| 12 |
`Erlauntza´ filmean noka |
|
| 13 |
Lehengusuekin toka; nokarik ez du erabiltzen |
|
| 14 |
Hika bizitzen ohituta |
|
| 15 |
Eskolan, eraztuna |
|
| 16 |
Erdaraz etxean ikasi zuten |
|
| 17 |
Azkoitia, herri euskalduna |
|
| 18 |
Eskolan erdaraz egin behar |
|
| 19 |
Neska batzuekin hika eta beste batzuekin zuka |
|
| 20 |
Etxe ondoko fraideei esker erdara ikasi |
|
| 21 |
Hitanoa kantetan |
|
| 22 |
17 urterekin Burgosko jesuitetara |
|
| 23 |
Nondik dator nokaren beherakada? |
|
| 24 |
Irakasleari eskolan egindakoak |
|
| 25 |
Urrategiko eskolan erdaraz |
|
| 26 |
Eskolan euskaraz egiten zuenari zigorra |
|
| 27 |
Mojekin ikasi zuen Mixerikordian |
|
| 28 |
Umetan dena euskaraz |
|
| 29 |
Eskolako kontuak |
|
| 30 |
Eskolan mojekin 12 urtera arte |
|
| 31 |
Trikiti-giroan hikarako joera |
|
| 32 |
Gazteen hizkeran herriko hitzak gutxituz eta erdarakadak gehituz |
|
| 33 |
Eskolan hikako adizkiak irakasten al dira? |
|
| 34 |
Dena erdaraz ikasten zuten |
|
| 35 |
Gurasoen ikasketak |
|
| 36 |
Erdarazko ateraldiak |
|
| 37 |
Hilean 10 duroko soldata neskame lanean |
|
| 38 |
Antzerkia egiten zuten astero |
|
| 39 |
Erdaraz ikastera Burgosko jesuitetara |
|
| 40 |
63 antzerki obra |
|
| 41 |
Gaurko euskara; 'Basarri'ren aipamena |
|
| 42 |
Soldadutzara 20 urterekin Burgosera |
|
| 43 |
Eskolan Mixerikordian, Kontsejupean eta fraideetan |
|
| 44 |
Gaztelaniaz bazekien umetatik |
|
| 45 |
Hika hitz egitea errespetu falta |
|
| 46 |
Mediku eta apaizei berorika |
|
| 47 |
"Narraka"ren funtzionamendua eta ezaugarriak |
|
| 48 |
Erosle asko plazan |
|
| 49 |
Eskolan dena erdaraz |
|
| 50 |
Txikitako jolasak |
|
| 51 |
Funtzionamendua Eskola Profesionalean |
|
| 52 |
La Salleko fraideek eraztuna, gaztelania ikastearren |
|
| 53 |
Euskaraz egitearren, isuna ordaindu behar eskolan |
|
| 54 |
Euskaldunen azentuaz harro |
|
| 55 |
Etxean noka zen nagusi |
|
| 56 |
Kuadrilla-giroan hika, bai mutilekin eta bai neskekin |
|
| 57 |
Gaztelaniarako joera handitu egin da Azkoitian eta Azpeitian |
|
| 58 |
Seme-alabei hika eta azkoitiarrez |
|
| 59 |
Donostiako gazte kuadrilletan euskaraz aritzearekin nahikoa |
|
| 60 |
Hikaren erabilera egokia, hika jakitearen barruan |
|
| 61 |
Emakumeek euren buruari toka ala noka? |
|
| 62 |
Hika, komunikazio-tresna |
|
| 63 |
Hika irakasteko beharra ikusi zuten IRALEn |
|
| 64 |
Hikaren galera ostikada handia litzateke euskararentzat |
|
| 65 |
Neskak nagusi hitano ikastaroetan |
|
| 66 |
Noka, mutilek ere jakin beharrekoa |
|
| 67 |
Gazteei hitanoaren inguruan azaldu beharrekoak |
|
| 68 |
Ahozkotasuna, herriko hizkera eta hitanoa, batera lantzeko aproposak |
|
| 69 |
Hitanoaren egoera; lanketaren beharra |
|
| 70 |
Hikaren eremua oso murriztuta |
|
| 71 |
Hitanoa Bizkaian; hiketa adierazteko hitz edo espresioak |
|
| 72 |
Hitanoa biziberritzeko zer egin beharko litzatekeen |
|
| 73 |
Hitanoa etxean jaso dute |
|
| 74 |
Hika bultzatzeko proiektuan parte hartzeko erabakia |
|
| 75 |
Hitanoak zer transmititzen duen |
|
| 76 |
Lagunek hitanoarekiko duten jarrera |
|
| 77 |
Toka bakarrik dakien jendea |
|
| 78 |
Mutil gazte gehienek hika; neska gazteek kontzienteki |
|
| 79 |
Neska gazteen hitanorako ohitura |
|
| 80 |
Hika mutilekin lotzearen arrazoiak |
|
| 81 |
Hitanoa bultzatzeko puntu garrantzitsuak |
|
| 82 |
Irakasleen jarrera hitanoarekiko |
|
| 83 |
Unibertsitatean euskalki ezberdinetakoak eta hitano gutxi |
|
| 84 |
Hika tratamenduaren bilakaera |
|
| 85 |
Hitanoa Azkoitian: ohikoa izatetik "mutilena" izatera |
|
| 86 |
Etxean jaso du hitanoa |
|
| 87 |
Bikotearekin hika egitea, errespetua galtzea |
|
| 88 |
Nokaren galera genero-ikuspegitik |
|
| 89 |
Gradu Bukaerako Lanerako hitanoaren ikerketak eta erabilera-datuak aztertzen |
|
| 90 |
Hitanoa Haur Hezkuntzatik lantzen hasteko proposamena |
|
| 91 |
Hitanoa ipuinetan |
|
| 92 |
"Hi" zela forma ohikoena jakin behar luke jendeak |
|
| 93 |
Gaur egun tokari eta nokari ematen zaien irudia |
|
| 94 |
Tradizioz jasotako hitanoko erabilera-ohiturak |
|
| 95 |
Hika norekin? |
|
| 96 |
Adin batetik behera noka gutxi |
|
| 97 |
Hitanoa bultzatzeko zer egin behar litzatekeen |
|
| 98 |
Nerabezaroan hasi zen hika, kontzienteki |
|
| 99 |
Lagun minari haserretzen zenean hika |
|
| 100 |
Anaiarekin eta kuadrillakoekin hasi zen hika |
|