1 |
Balenciaga astileroa |
|
2 |
Itsasontzien konponketa; kalapeta |
|
3 |
Ortiz fabrikako lan-giroa |
|
4 |
Antxoa "filetetan" |
|
5 |
Ortiz kontserba-fabrikan 25 urte |
|
6 |
Aitarekin hasi zen arotz-lanetan |
|
7 |
Ortizenean kontserba-lanean |
|
8 |
Ontziolako lana eta irabazia |
|
9 |
Itsasontzia egiteko prozesua |
|
10 |
Itsasontzia egin aurreko prestaketak; lan-baldintzak |
|
11 |
Motorrak egiten zituzten lantegian |
|
12 |
14 urterekin astilerora lanera |
|
13 |
Zumaiako motor eta kaldera fabrikak |
|
14 |
Zumaian egindako barkuetan lan egin izan du beti |
|
15 |
Praktikoa eta talaieroa; faroaren funtzioa |
|
16 |
"Yeregi hermanos" motorrak egiteko fabrika |
|
17 |
Zumaia beti ontzigintzari lotuta |
|
18 |
Atuna latetan jartzeko prozesua |
|
19 |
Antxoa prestatzeko prozesua: "salmueran" garbitu, burua kendu
|
|
20 |
Aita "praktikoa" zen, itsaontziei sarrera ematen ziena |
|
21 |
"Bagoiak" eta "korbatak" nola egiten zituzten |
|
22 |
Kanporako motorrak egiten zituzten lantegian |
|
23 |
Emakumeek egiten zuten despeska |
|
24 |
12 urterekin hasi zen arotz-lanetan aitarekin |
|
25 |
Barkuak Zumaian muntatu eta beste herri batzuetara |
|
26 |
Kalderaren inguruko lanak nola egiten ziren |
|
27 |
Soldadutza ondoren astileroaren kargu egin zen |
|
28 |
Astileroan egiten zituzten lanak |
|
29 |
Itsasontziak egin ostean nola itsasoratu |
|
30 |
Itsasontziak itsasoratu ostean montatzen ziren |
|
31 |
Zumaiako ontzigintza |
|
32 |
Ortizeneko fabrikako nagusiak ihesi eta jendea fabrika errekisatzen |
|
33 |
Bereizketa ikasle arrunten eta internen artean |
|
34 |
Aita arrantzale; zamalanak |
|
35 |
Itsasotik lehorrera joan-etorri ugari |
|
36 |
Estropadan lehena, saltzailerik onena |
|
37 |
Amak arrain-saltzaile |
|
38 |
Arrantzarako tresnak: traimailua, sarea, eskuko aparejoa |
|
39 |
Itsasoko txoriak eta izurdea ekartzen zituzten Zumaiara |
|
40 |
Arrainaren salmenta |
|
41 |
Eskolara joan beharrean Getariara despeskara |
|
42 |
Despeska nola egiten zuten; antxoaren kontserba |
|
43 |
Atunaren kontserba |
|
44 |
Arrain-saltzaileak kalerik kale |
|
45 |
Mutikoen lana fabrikan |
|
46 |
Latak nolakoak izaten ziren |
|
47 |
"Ekitza": "salmuera" egiteko erabiltzen zen gatz lodia |
|
48 |
Tren geltokia etxe ondoan |
|
49 |
Ikatza eta lingotea iristen zen geltokira |
|
50 |
21 urterekin Ortiz lantegira lanera |
|
51 |
Antxoa eta atuna Getaria eta Ondarroatik |
|
52 |
Zumaiako industria nagusiak |
|
53 |
Porturako sarrera arriskutsua |
|
54 |
Despeska nola egiten zuten emakumeek |
|
55 |
Kofradia marinelen bilgune |
|
56 |
Zumaiako itsasontziak |
|
57 |
Moila ingurua |
|
58 |
Gauez lingotea hustutzen |
|
59 |
Getarian lanean antxoei burua kentzen |
|
60 |
Antxoa gordinik probatu zuenekoa |
|
61 |
Getariako arrain-saltzaileak Zumaian |
|
62 |
Itsasontzien motorrak |
|
63 |
14 urterekin Zumaiako arrain lantegira lanera |
|
64 |
Arrantza sareak |
|
65 |
Aitak gabarrarekin hondarra garraiatzen eta bestelako lanetan |
|
66 |
Angelek itsasorako grina; berak montatutako ontziak |
|
67 |
Joakin senarra, itsas gizona |
|
68 |
Ortiz kontserba lantegian lanean |
|
69 |
Zumaiako lanbide eta lantegiak |
|
70 |
"Despeskan", antxoak saretik askatzen |
|
71 |
Moilako karga-deskarga lanak |
|
72 |
Ontzigintza eta merkataritza Zumaian |
|
73 |
Zumaiako industriaren bilakaera |
|
74 |
Ontzigintza eta motorgintza |
|
75 |
Dike lehorreko ontziola |
|
76 |
San Telmo, arrantzaleen kalea |
|
77 |
Gaztetatik lan asko egin behar jan ahal izateko |
|