| 1 |
Balenciaga astileroa |
|
| 2 |
Itsasontzien konponketa; kalapeta |
|
| 3 |
Ortiz fabrikako lan-giroa |
|
| 4 |
Antxoa "filetetan" |
|
| 5 |
Ortiz kontserba-fabrikan 25 urte |
|
| 6 |
Aitarekin hasi zen arotz-lanetan |
|
| 7 |
Ortizenean kontserba-lanean |
|
| 8 |
Ontziolako lana eta irabazia |
|
| 9 |
Itsasontzia egiteko prozesua |
|
| 10 |
Itsasontzia egin aurreko prestaketak; lan-baldintzak |
|
| 11 |
Motorrak egiten zituzten lantegian |
|
| 12 |
14 urterekin astilerora lanera |
|
| 13 |
Zumaiako motor eta kaldera fabrikak |
|
| 14 |
Zumaian egindako barkuetan lan egin izan du beti |
|
| 15 |
Praktikoa eta talaieroa; faroaren funtzioa |
|
| 16 |
"Yeregi hermanos" motorrak egiteko fabrika |
|
| 17 |
Zumaia beti ontzigintzari lotuta |
|
| 18 |
Atuna latetan jartzeko prozesua |
|
| 19 |
Antxoa prestatzeko prozesua: "salmueran" garbitu, burua kenduÂ… |
|
| 20 |
Aita "praktikoa" zen, itsaontziei sarrera ematen ziena |
|
| 21 |
"Bagoiak" eta "korbatak" nola egiten zituzten |
|
| 22 |
Kanporako motorrak egiten zituzten lantegian |
|
| 23 |
Emakumeek egiten zuten despeska |
|
| 24 |
12 urterekin hasi zen arotz-lanetan aitarekin |
|
| 25 |
Barkuak Zumaian muntatu eta beste herri batzuetara |
|
| 26 |
Kalderaren inguruko lanak nola egiten ziren |
|
| 27 |
Soldadutza ondoren astileroaren kargu egin zen |
|
| 28 |
Astileroan egiten zituzten lanak |
|
| 29 |
Itsasontziak egin ostean nola itsasoratu |
|
| 30 |
Itsasontziak itsasoratu ostean montatzen ziren |
|
| 31 |
Zumaiako ontzigintza |
|
| 32 |
Ortizeneko fabrikako nagusiak ihesi eta jendea fabrika errekisatzen |
|
| 33 |
Bereizketa ikasle arrunten eta internen artean |
|
| 34 |
Aita arrantzale; zamalanak |
|
| 35 |
Itsasotik lehorrera joan-etorri ugari |
|
| 36 |
Estropadan lehena, saltzailerik onena |
|
| 37 |
Amak arrain-saltzaile |
|
| 38 |
Arrantzarako tresnak: traimailua, sarea, eskuko aparejoa |
|
| 39 |
Itsasoko txoriak eta izurdea ekartzen zituzten Zumaiara |
|
| 40 |
Arrainaren salmenta |
|
| 41 |
Eskolara joan beharrean Getariara despeskara |
|
| 42 |
Despeska nola egiten zuten; antxoaren kontserba |
|
| 43 |
Atunaren kontserba |
|
| 44 |
Arrain-saltzaileak kalerik kale |
|
| 45 |
Mutikoen lana fabrikan |
|
| 46 |
Latak nolakoak izaten ziren |
|
| 47 |
"Ekitza": "salmuera" egiteko erabiltzen zen gatz lodia |
|
| 48 |
Tren geltokia etxe ondoan |
|
| 49 |
Ikatza eta lingotea iristen zen geltokira |
|
| 50 |
21 urterekin Ortiz lantegira lanera |
|
| 51 |
Antxoa eta atuna Getaria eta Ondarroatik |
|
| 52 |
Zumaiako industria nagusiak |
|
| 53 |
Porturako sarrera arriskutsua |
|
| 54 |
Despeska nola egiten zuten emakumeek |
|
| 55 |
Kofradia marinelen bilgune |
|
| 56 |
Zumaiako itsasontziak |
|
| 57 |
Moila ingurua |
|
| 58 |
Gauez lingotea hustutzen |
|
| 59 |
Getarian lanean antxoei burua kentzen |
|
| 60 |
Antxoa gordinik probatu zuenekoa |
|
| 61 |
Getariako arrain-saltzaileak Zumaian |
|
| 62 |
Itsasontzien motorrak |
|
| 63 |
14 urterekin Zumaiako arrain lantegira lanera |
|
| 64 |
Arrantza sareak |
|
| 65 |
Aitak gabarrarekin hondarra garraiatzen eta bestelako lanetan |
|
| 66 |
Angelek itsasorako grina; berak montatutako ontziak |
|
| 67 |
Joakin senarra, itsas gizona |
|
| 68 |
Ortiz kontserba lantegian lanean |
|
| 69 |
Zumaiako lanbide eta lantegiak |
|
| 70 |
"Despeskan", antxoak saretik askatzen |
|
| 71 |
Moilako karga-deskarga lanak |
|
| 72 |
Ontzigintza eta merkataritza Zumaian |
|
| 73 |
Zumaiako industriaren bilakaera |
|
| 74 |
Ontzigintza eta motorgintza |
|
| 75 |
Dike lehorreko ontziola |
|
| 76 |
San Telmo, arrantzaleen kalea |
|
| 77 |
Gaztetatik lan asko egin behar jan ahal izateko |
|