| 1 |
Mutilak ezagutzeko garaia |
|
| 2 |
Motoan mutil-lagunarekin |
|
| 3 |
Soldadutzako gutunak |
|
| 4 |
Urte asko nobiotan |
|
| 5 |
16 urterako, nobiotan |
|
| 6 |
Ezkontza-gurdiarekin |
|
| 7 |
Beti beldurrez, apaizak zer esango |
|
| 8 |
Trenbidetik oinez joan zirenekoa, Hernanitik bueltan |
|
| 9 |
Hilerokoa, ezkutatu beharrekoa |
|
| 10 |
Mutil ugari aukeran |
|
| 11 |
Lehen bidaia handia, Bartzelonara |
|
| 12 |
Estraperloa eta errazionamendua |
|
| 13 |
Osteguna, neskameen eguna |
|
| 14 |
Dantza eskatu eta igual kalabaza |
|
| 15 |
Umetan, Gaztelura; Lekeitiora ezkondu zen |
|
| 16 |
Erlijioaren pisua; senargaien arteko harremana |
|
| 17 |
Igandetan Txomiñeneara |
|
| 18 |
Zinema aretoak |
|
| 19 |
Ezkontzak eta ezkon-bidaiak |
|
| 20 |
Eskolako uniformea; Jaunartzea |
|
| 21 |
Parte Zaharrera basoerdiak hartzera |
|
| 22 |
Emakumeak alarguntzean |
|
| 23 |
Neskatan egiteko garaia |
|
| 24 |
Soldadutza, ezkondu ondoren |
|
| 25 |
Astigarragan ezkondu ziren |
|
| 26 |
Lutoa eta ezkontzak |
|
| 27 |
Irubidera dantzara |
|
| 28 |
Ezkontza eta ezkon-bidaia; orduko soldata |
|
| 29 |
Dantzara Errenteriara eta Hernanira |
|
| 30 |
Dantzara, oinez eta bizikletan |
|
| 31 |
Muñoaren eskola: Koruko Ama |
|
| 32 |
Irubidera eta Azken Portura dantzara |
|
| 33 |
Añorgako festak, mundialak |
|
| 34 |
Lehengo soinekoak eta orrazkerak |
|
| 35 |
Arreoa eta ezkon-bidaia |
|
| 36 |
Sei urtean Frantzian errefuxiatuta |
|
| 37 |
Ezkongabeen haurdunaldiak |
|
| 38 |
Bederatziurrenetatik bueltan, dantzan |
|
| 39 |
Gerra garaian, nobioa soldadu |
|
| 40 |
Denerako zuten astia |
|
| 41 |
Dotrina eta jaunartzea |
|
| 42 |
Astigarragako Benta eta Txiki Erdi |
|
| 43 |
Zinemara Donostiara |
|
| 44 |
Madrilera ezkon-bidaian |
|
| 45 |
Ezkondu, zuriz ez |
|
| 46 |
Irubidera dantzara; dantza lotua bekatu |
|
| 47 |
Sexuari buruzko informaziorik ez |
|
| 48 |
Igandetan esklabetara eta handik Irubidera |
|
| 49 |
Parisera ezkonbidaian, trenez |
|
| 50 |
Irubidera dantzara; neska laguntzea |
|
| 51 |
Ezkonbidaian Bilbora |
|
| 52 |
Umetako andereñoak; etxean euskaltzaleak |
|
| 53 |
Ezkondu eta Egiara bizitzera |
|
| 54 |
Aiton-amonekin bizi ziren |
|
| 55 |
Motoan Urkiolara |
|
| 56 |
Bigarren emaztea nola ezagutu zuen |
|
| 57 |
Igeldoko dantzariak ezkontzan |
|
| 58 |
Neska eta mutilak aparte |
|
| 59 |
Nobio kontuak nola ziren lehen |
|
| 60 |
Baserritik baserrira ezkondu |
|
| 61 |
Erromeriatik goiz etxeratu behar |
|
| 62 |
Mutilekin dantzan, baina distantzia mantenduz |
|
| 63 |
Gurasoenera ezkondu eta laurak logela berean |
|
| 64 |
Dotrina, eskolan eta parrokian |
|
| 65 |
Umeak etxean jaiotzen ziren |
|
| 66 |
"La prueba de la rana" |
|
| 67 |
Emaztearekiko sinkronizitatea |
|
| 68 |
Euskal Etxean ezagututako mutil batengatik etorri zen Donostiara |
|
| 69 |
Maitasun erromantikoaren mitoa |
|
| 70 |
Maitasun erromantikoa eta monogamia |
|
| 71 |
Maitasun erromantikoa eta lehentasunak |
|
| 72 |
Santa Maria elizan ezkondu zen |
|
| 73 |
Dantzarako afiziorik ez |
|
| 74 |
"Gustua ematea bekatua zen" |
|
| 75 |
Umetan, eskapularioak lepotik zintzilik |
|
| 76 |
Ezkondu, zuriz jantzita ez |
|
| 77 |
Ezkontza, gurasorik gabe |
|
| 78 |
Gurasoak banandu, eta umeak sakabanatu |
|
| 79 |
Apaiz gaztea, txanelean gustura |
|
| 80 |
Dantzak eta nobio garaiak |
|
| 81 |
Hernanira dantzara |
|
| 82 |
"Zergatik panpox?" lanaren testuingurua |
|
| 83 |
Gaztetako ibilerak |
|