| 1 |
Antzerkia, "anaia pobrea" |
|
| 2 |
Beste emakume batzuekin hitz egitearen eta partekatzearen garrantzia |
|
| 3 |
'Hika Teatroa'-n aktore izatetik zuzendari izatera |
|
| 4 |
Emakume izateagatik bere lana zalantzan jartzen zuten |
|
| 5 |
Diziplina arteko nahasketa |
|
| 6 |
"Izatez bizkaitarra naiz eta lanbidez donostiarra" |
|
| 7 |
Beti bere balioa frogatzen ibili behar |
|
| 8 |
"Emakume kontuak" |
|
| 9 |
Emakumeen ahalduntzearen garrantzia |
|
| 10 |
Emakumearen tokia arte eszenikoetan |
|
| 11 |
Amatasuna eta itxura fisikoa, lan mundurako oztopo |
|
| 12 |
Emakumeen fisikoa eta adina jomugan |
|
| 13 |
Konplize profesionalak lortzea zailagoa da emakumeentzat |
|
| 14 |
"Politikoki zuzena"ren tranpa |
|
| 15 |
Lan egiteko moduaren ikuspegi desberdinak |
|
| 16 |
Antzerki obrak bi hizkuntzatan, lan bikoitza |
|
| 17 |
Aretoko helduen antzerkia da gehien baloratzen dena |
|
| 18 |
Umorea eta emakumeak |
|
| 19 |
Telebistako aurkezleen itxura |
|
| 20 |
Estereotipoak antzezlanetan |
|
| 21 |
Andrazko protagonista gutxi |
|
| 22 |
Madril vs Euskal Herria |
|
| 23 |
"Sari bat besarkada edo txalotze bat da" |
|