1 |
'Hika Teatroa'-n aktore izatetik zuzendari izatera |
|
2 |
Emakume izateagatik bere lana zalantzan jartzen zuten |
|
3 |
Antzerkia, "anaia pobrea" |
|
4 |
Diziplina arteko nahasketa |
|
5 |
"Izatez bizkaitarra naiz eta lanbidez donostiarra" |
|
6 |
Beti bere balioa frogatzen ibili behar |
|
7 |
"Emakume kontuak" |
|
8 |
Emakumeen ahalduntzearen garrantzia |
|
9 |
Emakumearen tokia arte eszenikoetan |
|
10 |
Amatasuna eta itxura fisikoa, lan mundurako oztopo |
|
11 |
Emakumeen fisikoa eta adina jomugan |
|
12 |
Konplize profesionalak lortzea zailagoa da emakumeentzat |
|
13 |
"Politikoki zuzena"ren tranpa |
|
14 |
Lan egiteko moduaren ikuspegi desberdinak |
|
15 |
Beste emakume batzuekin hitz egitearen eta partekatzearen garrantzia |
|
16 |
Antzerki obrak bi hizkuntzatan, lan bikoitza |
|
17 |
Aretoko helduen antzerkia da gehien baloratzen dena |
|
18 |
Umorea eta emakumeak |
|
19 |
Telebistako aurkezleen itxura |
|
20 |
Estereotipoak antzezlanetan |
|
21 |
Andrazko protagonista gutxi |
|
22 |
Madril vs Euskal Herria |
|
23 |
"Sari bat besarkada edo txalotze bat da" |
|