| 1 |
Gerra hasieran, liburuak erre zituzten Tolosako Plaza Zaharrean |
|
| 2 |
Zine mutua eskolan |
|
| 3 |
Sarako urte zoriontsuak |
|
| 4 |
Euskal kulturaren inguruko liburuak lortu zituen |
|
| 5 |
Manuel Lekuonaren hitzaldia Oargi elkartean |
|
| 6 |
Pianoa zeukan konfiteria bat Tolosan |
|
| 7 |
'Haritz' dantza taldea eta euskal antzerkia Tolosan |
|
| 8 |
Tolosako 'Lizardi' antzerki-taldea |
|
| 9 |
Inguruko herrietan antzerki-taldeak sortu |
|
| 10 |
Kanturako zaletasuna |
|
| 11 |
Pixkanaka, txarangako zuzendari bihurtu zen |
|
| 12 |
Euskal Iztundearen bigarren zatia |
|
| 13 |
The Living Theatre Donostian |
|
| 14 |
Inguruko herrietako antzerki taldeak |
|
| 15 |
Zazpiki irratiaren sorrera II |
|
| 16 |
Joan Antonio Sarasola eta telebista |
|
| 17 |
'Txano gorritxo' antzeztutakoa |
|
| 18 |
Bertsolariak festetan |
|
| 19 |
Irratia entzuten |
|
| 20 |
Liburuak eta egunkariak |
|
| 21 |
Mattinen aita jakintsua |
|
| 22 |
Pinturarekiko zaletasuna |
|
| 23 |
Artea herriaren zerbitzura |
|
| 24 |
Pintore bezala nola formatu den |
|
| 25 |
Mattinen arte lanak |
|
| 26 |
Galdutako zorionaz hitz egiten du |
|
| 27 |
Aitaren helburua: Euskadi aurrera ateratzea |
|
| 28 |
Euskaltzaleak munduan zehar |
|
| 29 |
Gramatika-liburua idazteko ideia |
|
| 30 |
"Dotrina laburra" idatzi eta bedeinkazioa jaso |
|
| 31 |
Aitaren apaltasuna |
|
| 32 |
Aitaren nortasuna |
|
| 33 |
Mutilekin ikasten ohituta |
|
| 34 |
Raquelen gutun erromantikoen misterioa |
|
| 35 |
Pazko bigarrenetan, antzerkia |
|
| 36 |
Gramofonoa etxean |
|
| 37 |
Igandetan, Tolosara |
|
| 38 |
San Joanak, Zumardi Handiko aurreskua |
|
| 39 |
Donostian txarangarekin pasatako egun ahaztezina |
|
| 40 |
Ibilian-ibilian, txarangako zuzendari izaten ikasi |
|
| 41 |
Musika herrian zehar |
|
| 42 |
Musika ikasten eta txarangan jotzen |
|
| 43 |
Txarangaren kultura Tolosan |
|
| 44 |
Udaberri dantza taldeko danbor-jole |
|
| 45 |
Bateria jotzea, bidaiatzeko aitzakia |
|
| 46 |
Musikari ibilbidea |
|
| 47 |
Nola hasi zen komunikazioan lanean I |
|
| 48 |
Nola hasi zen komunikazioan lanean II |
|
| 49 |
Antzerkigintzarako zaletasuna |
|
| 50 |
Antzerkiari buruzko artxiborik ez |
|
| 51 |
Euskal Teatro Modernoaren aurrekariak |
|
| 52 |
Euskal Iztundea eta Errepublikako antzerkigintza |
|
| 53 |
Bertsolaritza eta antzerkigintza |
|
| 54 |
Donostia inguruko antzerkigintza |
|
| 55 |
Lauaxetaren antzerki ibiltaria |
|
| 56 |
Antonio Maria Labaien eta Antzerti |
|
| 57 |
Antzerti aldizkariak zortzi pezeta |
|
| 58 |
Euskal Iztundearen sorrera |
|
| 59 |
Euskal antzerkigintza motak, gaiak |
|
| 60 |
Amale Arzelus eta Neskamearen Marmarrak |
|
| 61 |
Luzearrek Iparraldera ihes |
|
| 62 |
Erbeste garaiko antzerkigintza I |
|
| 63 |
Erbeste garaiko antzerkigintza II |
|
| 64 |
Gerraosteko antzerkigintza |
|
| 65 |
Antzerki genero berriak erbestearen ondorio |
|
| 66 |
Antzerkigintza iraultzailea sortzeko arazoak |
|
| 67 |
Jarrairen lan berritzaileak |
|
| 68 |
Antzoki Zaharreko estreinaldiak |
|
| 69 |
Forcadaren eszenografia: ikuspuntu minimalista |
|
| 70 |
Jarrai taldeko kideak |
|
| 71 |
Jarrai beste antzerki taldeen eredu |
|
| 72 |
Zentsura eta antzerkigintza |
|
| 73 |
Antzerkigintza ahuldu, besteak indartu |
|
| 74 |
Zinemaren hedadura |
|
| 75 |
Gerraurrea, gerra garaia eta erbestea, eta gerraostea |
|
| 76 |
Antzerti eskola eta aldizkaria |
|
| 77 |
'Txiki' Antzerti aldizkariko ilustratzaile |
|
| 78 |
Zazpiki irratiaren sorrera I |
|
| 79 |
Zazpiki irratian egiten zituen saioak |
|
| 80 |
Umeekin egiten zuen irratsaioa |
|
| 81 |
Irrati libreen mugimenduaren testuingurua |
|
| 82 |
Borondatezko lana Zazpiki irratian; euskararekiko jarrera |
|
| 83 |
Gaztetxearekin harremana; diru-iturriak |
|
| 84 |
Bedaioko festak |
|
| 85 |
Ingurutxoa Bedaion |
|
| 86 |
Lehengo musika-estiloak |
|
| 87 |
Bedaioko 'Ingurutxoa' |
|
| 88 |
Ingurutxo dantza |
|
| 89 |
Jatekoa Nafarroan erosi Tolosan saltzeko |
|
| 90 |
Igandetan dantzara edo zinemara |
|
| 91 |
Zinema eta titiriteroak |
|