| 1 |
Kamioietan Arratera |
|
| 2 |
Arrateko ostatua beteta oporretan |
|
| 3 |
Valentziatik Eibarrera bueltan |
|
| 4 |
Gidatzen nola ikasi zuen |
|
| 5 |
Gasolinaren ordez ikatza kamioientzat |
|
| 6 |
Oinez eta astoarekin |
|
| 7 |
Kamioiak Arratera |
|
| 8 |
Don Pedro gidari lanetan |
|
| 9 |
GAC bizikleta lantegia |
|
| 10 |
Trenbidea eraiki zenekoa |
|
| 11 |
Matarifearen autobusa |
|
| 12 |
Eskusoinua kanpotik ekarri zuen trenbideak |
|
| 13 |
Urkiolara oinez San Antonioetan |
|
| 14 |
Santa Eufemiara kamioian |
|
| 15 |
Hotel Julian; gasolindegia |
|
| 16 |
Azpeitira joateko egiten zituzten ibilerak |
|
| 17 |
Garraioak: trena; dilijentziak |
|
| 18 |
Musika taldeak eta musikoak |
|
| 19 |
Eibartik irteten ziren dilijentziak; bandoleroen inguruko ipuinak |
|
| 20 |
Bilbotarrekin elkartzen ziren Mugarra azpiko iturrian |
|
| 21 |
Muguruza medikua istripuan hil zen |
|
| 22 |
Ziriako Agirre medikua Deban hil zen eguna |
|
| 23 |
Garraioak gerra ostean |
|
| 24 |
Razionamentua; estraperloa |
|
| 25 |
Ferrocarriles Vasco-Navarros |
|
| 26 |
VESPA (Villaverde Estraperlea Sin Pagar Aduanas) |
|
| 27 |
Galiziatik trenez |
|
| 28 |
Lehenengo kamioia Errastin U.S.-a |
|
| 29 |
Maltzagako tren geltokia |
|
| 30 |
Elgoibar eta Eibarren artean lehia handia egoten zen |
|
| 31 |
Motorren gorakada: Lanbretta eta GAC aurrez aurre |
|
| 32 |
Muñoatarrak; gurdiekin hasi eta azkenean taxiak ipini |
|
| 33 |
Eibarko lehenengo autoak eta garajeak |
|
| 34 |
"Txalekos" kamioi-gidaria |
|
| 35 |
Hotel Julianeko kotxeak: Opel, Citroen eta "Maldito" |
|
| 36 |
Aitona, Amañako trenbideko "katapaza" |
|
| 37 |
Trenaren ibilbidea eta geltokiak |
|
| 38 |
"Katillu" garabiak |
|
| 39 |
Mandiola auzoko lehen kotxea, 4L markakoa |
|
| 40 |
Mendi batetik bestera ibiltzeko trena edo autobusa hartu behar |
|
| 41 |
Inguruetako "errekadistak"; trena |
|
| 42 |
Loinak harrapatzera eta errekara |
|
| 43 |
Bergara: lehenik trena, gero autobusa |
|
| 44 |
Gasolina falta zenekoa |
|
| 45 |
"Torloju okerra be saldu iten zan" |
|
| 46 |
1953rako gurdirik ez |
|
| 47 |
Orbea eta Gabilondo Eibartik kanpora |
|
| 48 |
Lehenengo bidaia kotxez |
|
| 49 |
Bizikletak alokatzeko dendak |
|
| 50 |
Estropadetara deskapotablean |
|
| 51 |
Bizikletak alokatzeko dendak non zeuden |
|
| 52 |
Isasiko markesaren inguruko kontuak |
|
| 53 |
Udan, Debara, autobusean |
|
| 54 |
24 orduko lanaldiak |
|
| 55 |
Mekaniko lanetan hasi |
|
| 56 |
Elurrarekin auzokoak garraiatzen |
|
| 57 |
Piezaz pieza, lehen bi motorrak nola sortu zituen |
|
| 58 |
Piezak lortzeko zailtasuna |
|
| 59 |
Motor-modelo guztiak diseinatu zituen |
|
| 60 |
Lehenengo kotxeen jabeak |
|
| 61 |
Elektrozikloaren deskribapena |
|
| 62 |
Garabiekin lantegiak lekualdatzen |
|
| 63 |
Istripuetan garabiekin |
|
| 64 |
Garai batean luxu gutxiagorekin bizi ziren |
|
| 65 |
Maltzagako geltokia |
|
| 66 |
Orbearrek bizikleta oparitu zioten |
|
| 67 |
Don Poliren Lolita zaldia |
|
| 68 |
Kamioietara igotzen ziren Eibartik Ermuara joateko |
|
| 69 |
"Garaje Eibarrés", Ardantzan |
|
| 70 |
Ibarkurutzea eta Ibarbea |
|
| 71 |
Amaña ingurua nolakoa zen |
|
| 72 |
Piezak erosita bizikleta bat muntatu zuen |
|
| 73 |
Aeroplanoaren lurreratzea Txaratik ikusten |
|
| 74 |
Orbearenean tren geltokia |
|