1 |
Kamioietan Arratera |
|
2 |
Arrateko ostatua beteta oporretan |
|
3 |
Valentziatik Eibarrera bueltan |
|
4 |
Gidatzen nola ikasi zuen |
|
5 |
Gasolinaren ordez ikatza kamioientzat |
|
6 |
Oinez eta astoarekin |
|
7 |
Kamioiak Arratera |
|
8 |
Don Pedro gidari lanetan |
|
9 |
GAC bizikleta lantegia |
|
10 |
Trenbidea eraiki zenekoa |
|
11 |
Matarifearen autobusa |
|
12 |
Eskusoinua kanpotik ekarri zuen trenbideak |
|
13 |
Urkiolara oinez San Antonioetan |
|
14 |
Santa Eufemiara kamioian |
|
15 |
Hotel Julian; gasolindegia |
|
16 |
Azpeitira joateko egiten zituzten ibilerak |
|
17 |
Garraioak: trena; dilijentziak |
|
18 |
Musika taldeak eta musikoak |
|
19 |
Eibartik irteten ziren dilijentziak; bandoleroen inguruko ipuinak |
|
20 |
Bilbotarrekin elkartzen ziren Mugarra azpiko iturrian |
|
21 |
Muguruza medikua istripuan hil zen |
|
22 |
Ziriako Agirre medikua Deban hil zen eguna |
|
23 |
Garraioak gerra ostean |
|
24 |
Razionamentua; estraperloa |
|
25 |
Ferrocarriles Vasco-Navarros |
|
26 |
VESPA (Villaverde Estraperlea Sin Pagar Aduanas) |
|
27 |
Galiziatik trenez |
|
28 |
Lehenengo kamioia Errastin U.S.-a |
|
29 |
Maltzagako tren geltokia |
|
30 |
Elgoibar eta Eibarren artean lehia handia egoten zen |
|
31 |
Motorren gorakada: Lanbretta eta GAC aurrez aurre |
|
32 |
Muñoatarrak; gurdiekin hasi eta azkenean taxiak ipini |
|
33 |
Eibarko lehenengo autoak eta garajeak |
|
34 |
"Txalekos" kamioi-gidaria |
|
35 |
Hotel Julianeko kotxeak: Opel, Citroen eta "Maldito" |
|
36 |
Aitona, Amañako trenbideko "katapaza" |
|
37 |
Trenaren ibilbidea eta geltokiak |
|
38 |
"Katillu" garabiak |
|
39 |
Mandiola auzoko lehen kotxea, 4L markakoa |
|
40 |
Mendi batetik bestera ibiltzeko trena edo autobusa hartu behar |
|
41 |
Inguruetako "errekadistak"; trena |
|
42 |
Loinak harrapatzera eta errekara |
|
43 |
Bergara: lehenik trena, gero autobusa |
|
44 |
Gasolina falta zenekoa |
|
45 |
"Torloju okerra be saldu iten zan" |
|
46 |
1953rako gurdirik ez |
|
47 |
Orbea eta Gabilondo Eibartik kanpora |
|
48 |
Lehenengo bidaia kotxez |
|
49 |
Bizikletak alokatzeko dendak |
|
50 |
Estropadetara deskapotablean |
|
51 |
Bizikletak alokatzeko dendak non zeuden |
|
52 |
Isasiko markesaren inguruko kontuak |
|
53 |
Udan, Debara, autobusean |
|
54 |
24 orduko lanaldiak |
|
55 |
Mekaniko lanetan hasi |
|
56 |
Elurrarekin auzokoak garraiatzen |
|
57 |
Piezaz pieza, lehen bi motorrak nola sortu zituen |
|
58 |
Piezak lortzeko zailtasuna |
|
59 |
Motor-modelo guztiak diseinatu zituen |
|
60 |
Lehenengo kotxeen jabeak |
|
61 |
Elektrozikloaren deskribapena |
|
62 |
Garabiekin lantegiak lekualdatzen |
|
63 |
Istripuetan garabiekin |
|
64 |
Garai batean luxu gutxiagorekin bizi ziren |
|
65 |
Maltzagako geltokia |
|
66 |
"Garaje Eibarrés", Ardantzan |
|
67 |
Ibarkurutzea eta Ibarbea |
|
68 |
Amaña ingurua nolakoa zen |
|
69 |
Orbearenean tren geltokia |
|