| 1 |
00:00:57 |
00:04:29 |
Martintxo errementaria eta Ez Dok Amairu |
|
| 2 |
00:04:29 |
00:06:33 |
Kataluniako "Nova Canço" mugimenduaren eragina |
|
| 3 |
00:06:47 |
00:09:18 |
Ez Dok Amairuren desegitea |
|
| 4 |
00:09:18 |
00:11:28 |
Baga Biga Higa grabazioaren arrastorik ez |
|
| 5 |
00:12:36 |
00:14:26 |
Ikili Mikili Klik eta Zazpiribai |
|
| 6 |
00:16:21 |
00:18:52 |
Gerra aurreko bertsolaritza |
|
| 7 |
00:19:03 |
00:20:21 |
Bertsolaritza basatitik urbanora |
|
| 8 |
00:20:52 |
00:22:56 |
Txirritaren eskola |
|
| 9 |
00:22:56 |
00:25:23 |
Gai-jartzaileak bertsolariak baino aurrerakoiagoak |
|
| 10 |
00:25:23 |
00:27:49 |
Librean kantatzea eta jartzeko gaiak |
|
| 11 |
00:27:49 |
00:30:02 |
Gaurkotasuneko gaiak jartzea |
|
| 12 |
00:32:03 |
00:34:41 |
Xabier Amurizaren errima hiztegia |
|
| 13 |
00:34:41 |
00:36:57 |
Bertso-eskolen sorrera |
|
| 14 |
00:36:57 |
00:38:49 |
Bertsolaria, sortu ala egin? |
|
| 15 |
00:38:49 |
00:40:41 |
Ahotsaren garrantzia bertsolaritzan |
|
| 16 |
00:40:41 |
00:41:56 |
Bertsoak: eztabaidarako aitzakia |
|
| 17 |
00:41:56 |
00:45:23 |
Emakume publikoak |
|
| 18 |
00:45:23 |
00:46:43 |
Emakumea eta taberna |
|
| 19 |
00:46:43 |
00:48:47 |
"Las Romerias de Vixenta" |
|
| 20 |
00:48:47 |
00:50:42 |
Trikitixa nondik dator? |
|