| 1 |
00:00:28 |
00:02:16 |
Txamarretxe auzoan jaioa |
|
| 2 |
00:02:35 |
00:03:56 |
Kalean eta etxean hika |
|
| 3 |
00:03:56 |
00:06:07 |
Neska-mutikoak umetan hika |
|
| 4 |
00:06:07 |
00:09:53 |
Espainiako migratzaileekin zuten harremana |
|
| 5 |
00:09:53 |
00:13:37 |
Andaluziatik etorritako emakumeen ohiturak |
|
| 6 |
00:13:37 |
00:16:13 |
Bilore lantegiko neskak erdaraz; euskararen aldeko mugimendua |
|
| 7 |
00:16:13 |
00:20:37 |
Don Modesto parrokoaren eragina |
|
| 8 |
00:20:37 |
00:22:30 |
Guraso abertzaleak, euskaldunak |
|
| 9 |
00:22:30 |
00:26:35 |
Gerra garaian errepresio handia herrian |
|
| 10 |
00:26:35 |
00:29:35 |
Don Jexux apaiza, Don Modestoren justu kontrakoa |
|
| 11 |
00:29:35 |
00:32:42 |
Erlijioak egindako kaltea |
|
| 12 |
00:32:42 |
00:33:49 |
Amaren izaera |
|
| 13 |
00:33:58 |
00:37:01 |
LKIn sartu zen |
|
| 14 |
00:37:01 |
00:40:10 |
Bere bila joan zirenean, konplizitatea |
|
| 15 |
00:40:10 |
00:43:38 |
Madrilen epaitua, artean adingabea zelarik |
|
| 16 |
00:43:38 |
00:47:53 |
Amari errebeldea izatea tokatu zitzaion |
|
| 17 |
00:47:53 |
00:49:55 |
Madrileko epaiketa II |
|
| 18 |
00:49:55 |
00:53:37 |
Selektibitatea ez zuen egin nahi izan eta neskametzan hasi zen |
|
| 19 |
00:53:37 |
00:54:49 |
Magisteritza, Dominikar Errepublikan |
|
| 20 |
00:54:49 |
00:59:00 |
Zaldibiako ikastolaren sorrera; Dominikar Errepublikako esperientzia |
|
| 21 |
00:59:35 |
01:02:08 |
Magisteritza, Dominikar Errepublikan II |
|
| 22 |
01:02:08 |
01:05:37 |
Emakumearen egoera Zaldibian |
|
| 23 |
01:05:37 |
01:08:00 |
Matxismoa lehen eta orain |
|
| 24 |
01:08:00 |
01:10:13 |
Komentario arrazistak ohikoak |
|
| 25 |
01:10:42 |
01:11:53 |
Amak dantzarako astirik ez |
|
| 26 |
01:12:18 |
01:15:58 |
Eskolako oroitzapenak |
|
| 27 |
01:15:58 |
01:19:47 |
Ez da mezetara asko joandakoa |
|
| 28 |
01:19:47 |
01:23:28 |
Legorretako ikastolan irakasle |
|
| 29 |
01:23:28 |
01:27:17 |
Zaldibiako udal taldean: Kultura zinegotzi |
|
| 30 |
01:27:17 |
01:29:18 |
Udalean zegoela egindako aldaketak |
|
| 31 |
01:29:18 |
01:33:40 |
Herriko kohesioa eta aniztasuna; eskolan duten proiektua |
|
| 32 |
01:33:40 |
01:36:18 |
Guraso batzuk umeen euskara mailarekin arduratuta |
|
| 33 |
01:36:18 |
01:39:31 |
Globalizazioaren eragina herrian |
|
| 34 |
01:39:31 |
01:44:07 |
Zaldibia herri itxia? |
|
| 35 |
01:44:07 |
01:46:19 |
Migratzaileak Zaldibian |
|
| 36 |
01:46:19 |
01:48:32 |
Familia eredu berriak I |
|
| 37 |
01:49:08 |
01:53:15 |
Familia eredu berriak II |
|
| 38 |
01:53:44 |
01:55:46 |
"Arkakuxoak" zaldibiarrak |
|
| 39 |
01:55:51 |
01:57:56 |
Ataun-Zaldibia harremana |
|
| 40 |
01:57:56 |
02:02:06 |
Mondeju txuriak eta mondeju-zopa |
|
| 41 |
02:02:06 |
02:04:24 |
Ipuin gutxi etxean |
|
| 42 |
02:04:24 |
02:06:04 |
1646an herrian atxilotutako 10 emakumeak |
|
| 43 |
02:06:54 |
02:09:19 |
Nikaraguako emakume baten historia |
|
| 44 |
02:10:02 |
02:11:58 |
Hika norekin hitz egiten duen |
|
| 45 |
02:11:58 |
02:12:55 |
Ikasleei batzuetan hika |
|
| 46 |
02:12:55 |
02:15:45 |
Hitanoaren egoera Zaldibian; eskolan erakutsi beharko litzateke |
|
| 47 |
02:15:45 |
02:18:01 |
Hitanoa galzorian nesken artean |
|
| 48 |
02:18:39 |
02:20:21 |
Mutilek noka egiteko zailtasunak |
|
| 49 |
02:21:33 |
02:21:58 |
Hitanoaren doinua gustuko |
|
| 50 |
02:22:04 |
02:23:54 |
Pentsio duinen alde lanean |
|
| 51 |
02:24:30 |
02:28:14 |
Pentsio duinen alde lanean II |
|
| 52 |
02:28:53 |
02:32:21 |
Pentsio duinen alde lanean III |
|