| 1 |
00:00:33 |
00:01:00 |
Urretxu eta Zumarraga |
|
| 2 |
00:01:31 |
00:04:30 |
Gerraostean, Extremaduratik Valladolidera eta handik Antzuolara |
|
| 3 |
00:04:30 |
00:06:51 |
Aiton-amonak, Euskal Herrira oso ondo moldatuak |
|
| 4 |
00:07:07 |
00:07:56 |
Aita Segoviatik Euskal Herrira nola heldu zen |
|
| 5 |
00:07:56 |
00:11:02 |
Seme-alabak euskaldun bezala heztea; Ikastola |
|
| 6 |
00:11:02 |
00:14:22 |
Eskoletan industriako immigrazioarekin sortutako "txoke kultural"-a |
|
| 7 |
00:14:22 |
00:15:32 |
Abizen erdalduna izateagatik burlak jasotzea |
|
| 8 |
00:15:32 |
00:17:22 |
Ikastolan, hizkuntzagatik banatuak |
|
| 9 |
00:17:22 |
00:19:57 |
Gaztelera, bihurri eta "makarren" hizkuntza |
|
| 10 |
00:19:57 |
00:23:50 |
Musika klasikotik punkera |
|
| 11 |
00:23:50 |
00:25:46 |
Akordeoia aukeratu zuen musikatresna bezala |
|
| 12 |
00:25:46 |
00:30:14 |
Euskal folkloreak eta punkiak garrantzia handia du bere musikan |
|
| 13 |
00:30:14 |
00:32:46 |
Politika eta herri-nortasuna |
|
| 14 |
00:32:46 |
00:37:31 |
Hizkuntzaren arkeologian, euskara altxor bat da |
|
| 15 |
00:37:31 |
00:40:02 |
Euskaldunak, ijitoak eta juduak |
|
| 16 |
00:40:02 |
00:42:12 |
Euskalduna eta "el pueblo"-koa |
|
| 17 |
00:42:12 |
00:45:37 |
Aiton-amonen ohiturak |
|
| 18 |
00:47:25 |
00:51:00 |
Gurasoek euskara ikasteko zailtasunak |
|
| 19 |
00:51:00 |
00:52:52 |
Gurasoen esfortzua seme-alabak euskalduntzeko |
|
| 20 |
00:54:09 |
00:57:12 |
Euskal musikariekin harremana |
|
| 21 |
00:57:12 |
01:01:31 |
Hezurbeltzak proiektuaren sorrera |
|
| 22 |
01:01:31 |
01:04:50 |
Hezurbeltzak proiektuaren indarra |
|
| 23 |
01:31:05 |
01:33:50 |
Musikari famatua |
|
| 24 |
01:33:50 |
01:37:28 |
Bere piezak interneten daude eskuragai |
|
| 25 |
01:37:28 |
01:38:28 |
Gorka Hermosa musika-eskola Italian |
|