1 |
00:01:02 |
00:06:12 |
Ama hil ostean familia sakabanatzen saiatu ziren |
|
2 |
00:06:12 |
00:10:51 |
Elizak emandako heziketarekiko jarrera kritikoa |
|
3 |
00:10:51 |
00:12:14 |
Gauerdiko errezoak |
|
4 |
00:12:14 |
00:14:39 |
Mojek egiten zituzten beheramenduak |
|
5 |
00:15:38 |
00:18:10 |
Euskararekiko kontzientzia handia familian |
|
6 |
00:18:10 |
00:21:44 |
Euskararen transmisioa eten izanaren arrazoiak |
|
7 |
00:21:44 |
00:24:13 |
Mespretxuak euskaraz hitz egiteagatik |
|
8 |
00:25:33 |
00:26:34 |
Ikastolak sortzeko dirua biltzen |
|
9 |
00:26:34 |
00:27:54 |
Ikastolako gurasoen ahalegina |
|
10 |
00:27:54 |
00:32:48 |
Ikastolatik kanpo ere euskaraz egiteko neurriak |
|
11 |
00:32:48 |
00:35:38 |
Udako ekintzak antolatzen |
|
12 |
00:35:38 |
00:39:47 |
Udan Aurizberrira euskaraz egitera |
|
13 |
00:39:47 |
00:42:31 |
Aurizberrikoekin izandako esperientzia zoragarriak |
|
14 |
00:42:58 |
00:44:42 |
Aurizberrin euskara sustatzen |
|
15 |
00:44:42 |
00:47:06 |
Euskararekiko kontzientzia Nafarroan |
|
16 |
00:47:06 |
00:50:36 |
Udalekuetan familia handi bateko giroa |
|
17 |
00:50:46 |
00:55:32 |
Ikastolaren sorrerako nondik norakoak |
|
18 |
00:55:32 |
00:58:25 |
Indar psikologikoaren garrantzia |
|
19 |
01:00:07 |
01:05:08 |
Hausnartzeari esker lortutako jarrera |
|