| 1 |
Umeak nola hezi? Lehengo eta oraingo metodoa |
|
| 2 |
Ikastolara joateko arrazoiak eta hizkuntzekiko filosofia |
|
| 3 |
Amaren ideia aurrerakoiak |
|
| 4 |
Zerua eta infernuari buruzko gogoeta |
|
| 5 |
"Kulturak jendea berdintzen du" |
|
| 6 |
Infernua eta zeruari buruzko gogoetak |
|
| 7 |
Beste Euskal Herri batekin amets egiten du |
|
| 8 |
Inozentziari buruzko gogoetak |
|
| 9 |
Zegamako baserria eta Tolosako kale-giroa |
|
| 10 |
Dendan bizitutako anekdotak |
|
| 11 |
Argizariaren eta gozogintzaren arteko loturak |
|
| 12 |
Okerra eginez gero, infernura |
|
| 13 |
Emakumeen menpekotasuna |
|
| 14 |
Tripakiak garbitu eta hesteetan sartzea |
|
| 15 |
Estraperloan abere sendoa behar |
|
| 16 |
Inbidiak indarra hartu gerra ondoren |
|
| 17 |
Indar psikologikoaren garrantzia |
|
| 18 |
Hausnartzeari esker lortutako jarrera |
|
| 19 |
Maitasun tolerantea transmititu zien aitak |
|
| 20 |
Hizkuntza independentzia baino garrantzitsuagoa da |
|
| 21 |
Pinturarekiko zaletasuna |
|
| 22 |
Artea herriaren zerbitzura |
|
| 23 |
Mattinen arte lanak |
|
| 24 |
Galdutako zorionaz hitz egiten du |
|
| 25 |
Fedea eta barne bizipenak |
|
| 26 |
Familiako giroa zaintzen |
|
| 27 |
Igandetan, Tolosara |
|
| 28 |
Haurdunaldiak |
|
| 29 |
Nola hasi zen komunikazioan lanean I |
|
| 30 |
Nola hasi zen komunikazioan lanean II |
|
| 31 |
Baserrian lan handia izaten da |
|
| 32 |
Fedea izan nahi eta ezin |
|
| 33 |
Apaizaren esanak ezin sinetsi |
|
| 34 |
Jatekoa |
|
| 35 |
Balore batzuk galdu dira |
|
| 36 |
Gatzura kentzea |
|
| 37 |
Etxeko lan-banaketa |
|
| 38 |
Ezkontzak eta ezkongabeak |
|
| 39 |
Harri jaia |
|
| 40 |
Lehengo eta oraingo idien entrenamenduak |
|
| 41 |
Idientzat, "jan sekoa" |
|
| 42 |
Harri-jasotzeko harriak |
|