1 |
Umeak nola hezi? Lehengo eta oraingo metodoa |
|
2 |
Ikastolara joateko arrazoiak eta hizkuntzekiko filosofia |
|
3 |
Amaren ideia aurrerakoiak |
|
4 |
Zerua eta infernuari buruzko gogoeta |
|
5 |
"Kulturak jendea berdintzen du" |
|
6 |
Infernua eta zeruari buruzko gogoetak |
|
7 |
Beste Euskal Herri batekin amets egiten du |
|
8 |
Inozentziari buruzko gogoetak |
|
9 |
Zegamako baserria eta Tolosako kale-giroa |
|
10 |
Dendan bizitutako anekdotak |
|
11 |
Argizariaren eta gozogintzaren arteko loturak |
|
12 |
Okerra eginez gero, infernura |
|
13 |
Emakumeen menpekotasuna |
|
14 |
Tripakiak garbitu eta hesteetan sartzea |
|
15 |
Estraperloan abere sendoa behar |
|
16 |
Inbidiak indarra hartu gerra ondoren |
|
17 |
Indar psikologikoaren garrantzia |
|
18 |
Hausnartzeari esker lortutako jarrera |
|
19 |
Maitasun tolerantea transmititu zien aitak |
|
20 |
Hizkuntza independentzia baino garrantzitsuagoa da |
|
21 |
Pinturarekiko zaletasuna |
|
22 |
Artea herriaren zerbitzura |
|
23 |
Mattinen arte lanak |
|
24 |
Galdutako zorionaz hitz egiten du |
|
25 |
Fedea eta barne bizipenak |
|
26 |
Familiako giroa zaintzen |
|
27 |
Igandetan, Tolosara |
|
28 |
Haurdunaldiak |
|
29 |
Nola hasi zen komunikazioan lanean I |
|
30 |
Nola hasi zen komunikazioan lanean II |
|
31 |
Baserrian lan handia izaten da |
|
32 |
Fedea izan nahi eta ezin |
|
33 |
Apaizaren esanak ezin sinetsi |
|
34 |
Jatekoa |
|
35 |
Balore batzuk galdu dira |
|
36 |
Gatzura kentzea |
|
37 |
Etxeko lan-banaketa |
|
38 |
Ezkontzak eta ezkongabeak |
|
39 |
Harri jaia |
|
40 |
Lehengo eta oraingo idien entrenamenduak |
|
41 |
Idientzat, "jan sekoa" |
|
42 |
Harri-jasotzeko harriak |
|