1 |
00:07:14 |
00:08:27 |
Legorretako eskola nazionalean ikasten ibilia |
|
2 |
00:08:54 |
00:10:17 |
Eskolan neskak eta mutilak aparte |
|
3 |
00:10:17 |
00:11:17 |
Gerra eskola nazionalaren ikuspuntutik |
|
4 |
00:11:53 |
00:13:29 |
Politikarekiko jarrera ingurukoen artean |
|
5 |
00:13:29 |
00:15:04 |
Herritarren jarrera politikoak eta gerrarako prestaketak |
|
6 |
00:15:11 |
00:16:38 |
Gerra hasi zenean, aita gaixo eta familia etxean |
|
7 |
00:17:04 |
00:18:50 |
Legorretako gazteak arma bila eta nazionalisten buruzagiak ihesi |
|
8 |
00:18:50 |
00:20:10 |
Gerraren bortizkeria Legorretan |
|
9 |
00:23:56 |
00:27:35 |
Herrian auzolanean egindako obrak |
|
10 |
00:27:35 |
00:28:44 |
Legorretako bola-tokia |
|
11 |
00:28:45 |
00:30:03 |
Mutilak bola-jokoan eta neskak sokasaltoan |
|
12 |
00:30:03 |
00:31:20 |
Gaztainekin egiten zuten ospakizuna |
|
13 |
00:31:49 |
00:32:50 |
Gaztelaniaz egiteak prestigioa ematen zuen |
|
14 |
00:32:50 |
00:34:01 |
Doktrinan eta etxean euskaraz |
|
15 |
00:34:01 |
00:35:56 |
Gaztelania eta euskara norekin eta noiz |
|
16 |
00:40:52 |
00:42:04 |
Legorretako harrobiko lana |
|
17 |
00:45:21 |
00:49:26 |
Ebanisteriako lanaren gorabeherak |
|
18 |
00:49:26 |
00:51:32 |
Egurra ekartzeko moduak |
|
19 |
00:51:34 |
00:52:36 |
Lan-baldintzak eta lanera joateko garraiobideak |
|
20 |
00:52:36 |
00:55:55 |
Prodemako lana eta lan-baldintzak |
|
21 |
00:57:16 |
00:58:40 |
Jornala etxean entregatzen zuenekoa |
|
22 |
01:00:08 |
01:03:29 |
Donostiara baserriko jeneroa saltzera |
|
23 |
01:03:29 |
01:04:54 |
Merkatuko bezeroak |
|
24 |
01:04:54 |
01:06:42 |
Saltzaileak etxera etortzen zirenez, inguruko herrietara joateko behar handirik ez |
|
25 |
01:06:42 |
01:08:57 |
Mezara zintzo-zintzo |
|
26 |
01:08:57 |
01:09:38 |
Meza ostean, pilota |
|
27 |
01:09:38 |
01:11:45 |
Zinera joaten zirenekoa |
|
28 |
01:11:45 |
01:14:14 |
Inguruko mendietara eta jaietara joaten zirenekoa |
|
29 |
01:14:14 |
01:16:33 |
Zuka, hika eta berorika: noiz eta norekin |
|
30 |
01:16:33 |
01:18:20 |
Euskara gaur egun |
|