1 |
00:00:00 |
00:04:26 |
Irakurketa ozenaren onura |
|
2 |
00:04:26 |
00:06:48 |
Ahotsaren ahalmena |
|
3 |
00:06:48 |
00:11:17 |
Literatura eta emozioak |
|
4 |
00:11:17 |
00:13:31 |
Literatura, ulertu barik sentitu |
|
5 |
00:17:37 |
00:22:54 |
Gazteekin idazketa lantzeko ariketak |
|
6 |
00:22:54 |
00:25:44 |
Gazteekin idazketa lantzeko ariketak II |
|
7 |
00:25:44 |
00:27:32 |
Gazteekin idazketa lantzeko ariketak III |
|
8 |
00:27:32 |
00:29:54 |
Gazteekin idazketa lantzeko ariketak IV |
|
9 |
00:29:54 |
00:32:58 |
Idazketa eta irakurketa ozena, elkarrekin |
|
10 |
00:32:58 |
00:37:15 |
Literaturaren zeharbideak |
|
11 |
00:37:15 |
00:40:14 |
Sormenak beharrezko du kaosa |
|
12 |
00:40:14 |
00:43:32 |
Literatura, mundua ulertzeko |
|
13 |
00:43:32 |
00:45:38 |
Artea beharrezko |
|
14 |
00:45:38 |
00:47:39 |
Idazketari kodeak gehitzen |
|
15 |
00:52:26 |
00:53:08 |
"Euskal Herrietako ipuinak" eta "Marixor" umeentzat |
|
16 |
00:55:14 |
00:59:33 |
Literaturako klasikoak nola landu |
|
17 |
01:02:46 |
01:04:38 |
Bizenta Mogel ezagutarazteko ariketa |
|
18 |
01:04:38 |
01:06:11 |
"Argiaren alaba" eleberriaren oinarria |
|
19 |
01:06:11 |
01:09:32 |
"Argiaren alaba" nobelaren argitalpena eta zabalpena |
|
20 |
01:09:32 |
01:11:46 |
"Bizenta txiki" ipuina |
|
21 |
01:11:46 |
01:14:25 |
Bizenta Mogel |
|
22 |
01:14:25 |
01:16:07 |
Klasikoak lantzeko, testuingurua beharrezko |
|
23 |
01:17:00 |
01:20:54 |
Euskal telebista ez da estrategikoki erabili |
|
24 |
01:20:54 |
01:22:20 |
Euskarazko kate on eta modernoa egingarri |
|