1 |
00:02:49 |
00:06:00 |
Amak etxean erditu zuen: emaginarekin, medikuarekin eta esperientziarekin |
|
2 |
00:06:00 |
00:08:48 |
Aita behargina eta musikazalea, ama jostuna eta zaintzailea |
|
3 |
00:08:48 |
00:11:23 |
Etxezainak eta etxejabeak, galdera iturri |
|
4 |
00:11:23 |
00:12:23 |
Ahotsa, lehenengo liburua |
|
5 |
00:12:23 |
00:15:10 |
Aitak emandako musikazaletasuna |
|
6 |
00:15:10 |
00:16:43 |
Hizkuntza musika moduan |
|
7 |
00:16:43 |
00:18:59 |
D titulua ateratzeko ariketetan, idazketan trebatu |
|
8 |
00:22:09 |
00:24:19 |
Irigoienen "Poliedroaren hostoak" eta Sarrionandia |
|
9 |
00:24:19 |
00:25:24 |
Sarrionandiaren "Marinel zaharrak" antzerkira |
|
10 |
00:25:24 |
00:26:29 |
Hasierako idazle erreferenteak, gizonezkoak |
|
11 |
00:26:29 |
00:28:12 |
Literaturaren historia ezagutu zuen, magisteritza ikastean |
|
12 |
00:28:12 |
00:31:05 |
Sormena, euskara, jatorria, andrazkoa, transmisioa |
|
13 |
00:31:05 |
00:35:16 |
Arantxa Urretabizkaia erreferente |
|
14 |
00:35:16 |
00:37:28 |
"Zergatik panpox" lana, jario handiko idazkera |
|
15 |
00:37:28 |
00:39:25 |
Emakumeen idazkerak sortutako galderak |
|
16 |
00:39:25 |
00:42:13 |
Laura Esquivelen lanean inspiratuta |
|
17 |
00:42:13 |
00:46:06 |
Emakumeen transmisio bideak, folklorearen bitartez |
|
18 |
00:46:06 |
00:47:43 |
Poesiatik gertu dauden lanak gustuko |
|
19 |
00:47:43 |
00:52:01 |
Aitaren eta amaren etxea defendatuko dut |
|
20 |
00:52:01 |
00:54:13 |
Xabier Leteren eta Imanolen poesia eta kantak |
|
21 |
00:54:13 |
00:57:51 |
Haur literatura erakargarri |
|
22 |
00:57:51 |
00:59:19 |
Benedettiren lanean haur ahotsak topatu zituenekoa |
|
23 |
00:59:59 |
01:03:16 |
Antzerkia ikasiz, sormena landu eta lotsa kendu |
|
24 |
01:03:16 |
01:07:47 |
Antzerkia, literatura, tailerrak, denak bat |
|
25 |
01:09:39 |
01:13:16 |
Tradizioa, etengabe berri |
|
26 |
01:13:16 |
01:16:51 |
Jasotako kultura, galbahetik pasatu eta berritu |
|
27 |
01:16:51 |
01:19:04 |
Oroimena, sormena, irudimena |
|
28 |
01:19:04 |
01:20:43 |
Barne-indarra jatorrian bilatu |
|
29 |
01:21:48 |
01:25:32 |
Literatura nola irakatsi |
|
30 |
01:25:32 |
01:29:10 |
Literatura pasioz erakustearen garrantzia |
|
31 |
01:32:52 |
01:35:00 |
Literaturarekin lantzen dena |
|