1 |
00:00:59 |
00:01:55 |
Ama GaztaƱokoa, aita Alegiakoa |
|
2 |
00:02:04 |
00:05:00 |
Txikitatik izan al duzu harremana ipuinekin? |
|
3 |
00:07:32 |
00:10:09 |
Gurasoak kontalari onak ditu |
|
4 |
00:10:58 |
00:13:21 |
Institutuan euskarazko eskolak lehen aldiz |
|
5 |
00:13:30 |
00:14:56 |
Etxepare 14 urterekin ikasi |
|
6 |
00:14:56 |
00:16:25 |
'Intxixu' antzerki-taldeko kide |
|
7 |
00:16:25 |
00:19:17 |
Jendea antzerkiaren bidez alfabetizatzen zen |
|
8 |
00:19:25 |
00:22:11 |
Intxixu antzerki-taldearen ibilbidea |
|
9 |
00:22:11 |
00:23:11 |
Lehen antzerkiak Errenterian |
|
10 |
00:23:11 |
00:27:22 |
Antzerkitik ipuin-kontaketara |
|
11 |
00:27:38 |
00:29:40 |
Nola hasi zinen ipuin-kontaketan? |
|
12 |
00:29:58 |
00:33:26 |
Ipuinak askotan unibertsalak dira |
|
13 |
00:34:03 |
00:37:21 |
Ahozko tradizioa alboratzea |
|
14 |
00:37:21 |
00:39:09 |
Bertsio bera, modu ezbedinean kontatu |
|
15 |
00:40:05 |
00:43:52 |
Transmisioa nonahi |
|
16 |
00:44:15 |
00:47:11 |
Ipuinak ez dira haurrentzat bakarrik |
|
17 |
00:47:23 |
00:50:54 |
Hizkuntza: imajinazio eta jolas eremua |
|
18 |
00:51:49 |
00:55:01 |
Txupagorritxu |
|
19 |
00:55:01 |
00:57:15 |
Hartzailearen arabera pertsonaien izaera aldatu |
|
20 |
00:58:23 |
00:59:40 |
Ahozko ondarea, altxorra |
|
21 |
01:00:01 |
01:03:24 |
Antzerkia eta kontalaritza, muga-mugan |
|
22 |
01:03:51 |
01:05:58 |
Antzeztea edo ipuina-kontatzea, zer zailago? |
|
23 |
01:07:44 |
01:11:15 |
Ipuin bat nola kontatu? I |
|
24 |
01:11:15 |
01:15:00 |
Ipuin bat nola kontatu? II |
|
25 |
01:15:00 |
01:18:33 |
Memoria bai, hizkuntza baliabideak ere bai |
|
26 |
01:18:47 |
01:22:27 |
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea I |
|
27 |
01:22:27 |
01:25:51 |
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea II |
|
28 |
01:26:21 |
01:29:53 |
Hitzik gabeko komunikazioa |
|
29 |
01:30:25 |
01:33:12 |
Ahozkotasuna gutxi lantzearen ondorioak |
|
30 |
01:33:12 |
01:35:14 |
Ahozko azalpenak emateko ezintasuna |
|
31 |
01:35:37 |
01:38:49 |
Ahozkotasuna lantzeko modurik onena, kontaketa? |
|
32 |
01:38:49 |
01:40:35 |
Ipuin-kontalaritza egoera diglosikoan |
|
33 |
01:40:35 |
01:44:30 |
Pertsonaien izaera euskaraz eraikitzea |
|
34 |
01:45:25 |
01:48:56 |
Zer behar du ipuin batek ona izateko? |
|
35 |
01:50:01 |
01:52:43 |
Ipuinik asmatzen duzu? |
|
36 |
01:52:43 |
01:54:08 |
Inprobisatzen ere jakin behar |
|
37 |
01:54:21 |
01:56:10 |
Kontaketa eta ipuina ez da gauza bera |
|
38 |
01:56:43 |
02:00:37 |
Gaur egungo ipuinetan, gordintasunik ez? |
|
39 |
02:01:15 |
02:04:01 |
Helburu zehatzetarako ipuinak modan |
|
40 |
02:04:38 |
02:07:22 |
Kanpoko ipuin-kontalariak, erakargarriakoak |
|