Joxe Mari Carrere Zabala

Errenteria (Gipuzkoa) (1963)

Biografia

Pasai Donibanen egin zituen lehen urteak, baina 2-3 urte zituela familia Errenteriara joan zen bizitzera, Galtzaraborda auzora. Ama Errenteriakoa zen (Luixita Zalaba); aita, berriz, Alegikoa (baina 13 urtetatik Pasai Donibanen bizi zen). Herriko eskola publikoan egin zituen ikasketak, dena gaztelaniaz, eta ondoren Peñaflorida Institutuan ikasgai batzuk euskaraz egiteko aukera izan zuen. Euskal kulturan barneratzen ere hasi zen. 16 urte zituela, Oiartzungo Intxixu antzerki taldean hasi zen. Koldo Ameztoiren bitartez, ipuin-kontakaritzara gerturatu zen. Ipuin-kontalaria da Joxe Mari, eta normalean helduentzat egiten ditu saioak. Politikagintzan ere jarduten du, baina elkarrizketa ipuin-kontalaritzaren inguruan egin genion.

Zintak

KodeaDataProiektua
ERR-058 2019 Euskal Herriko Ahotsak
ERR-059 2019 Euskal Herriko Ahotsak

Pasarteak

Hiztun honen materiala landuta dago eta hauek dira oraingoz aztertuta eta katalogatuta ditugun pasarteak. Bideoa edo transkripzioa duten pasarteek ikonotxoa dute

#Titulua
1 Ama GaztaƱokoa, aita Alegiakoa Bideoaren ikonoa
2 Txikitatik izan al duzu harremana ipuinekin? Bideoaren ikonoa
3 Gurasoak kontalari onak ditu Bideoaren ikonoa
4 Institutuan euskarazko eskolak lehen aldiz Bideoaren ikonoa
5 Etxepare 14 urterekin ikasi Bideoaren ikonoa
6 'Intxixu' antzerki-taldeko kide Bideoaren ikonoa
7 Jendea antzerkiaren bidez alfabetizatzen zen Bideoaren ikonoa
8 Intxixu antzerki-taldearen ibilbidea Bideoaren ikonoa
9 Lehen antzerkiak Errenterian Bideoaren ikonoa
10 Antzerkitik ipuin-kontaketara Bideoaren ikonoa
11 Nola hasi zinen ipuin-kontaketan? Bideoaren ikonoa
12 Ipuinak askotan unibertsalak dira Bideoaren ikonoa
13 Ahozko tradizioa alboratzea Bideoaren ikonoa
14 Bertsio bera, modu ezbedinean kontatu Bideoaren ikonoa
15 Transmisioa nonahi Bideoaren ikonoa
16 Ipuinak ez dira haurrentzat bakarrik Bideoaren ikonoa
17 Hizkuntza: imajinazio eta jolas eremua Bideoaren ikonoa
18 Txupagorritxu Bideoaren ikonoa
19 Hartzailearen arabera pertsonaien izaera aldatu Bideoaren ikonoa
20 Ahozko ondarea, altxorra Bideoaren ikonoa
21 Antzerkia eta kontalaritza, muga-mugan Bideoaren ikonoa
22 Antzeztea edo ipuina-kontatzea, zer zailago? Bideoaren ikonoa
23 Ipuin bat nola kontatu? I Bideoaren ikonoa
24 Ipuin bat nola kontatu? II Bideoaren ikonoa
25 Memoria bai, hizkuntza baliabideak ere bai Bideoaren ikonoa
26 Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea I Bideoaren ikonoa
27 Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea II Bideoaren ikonoa
28 Hitzik gabeko komunikazioa Bideoaren ikonoa
29 Ahozkotasuna gutxi lantzearen ondorioak Bideoaren ikonoa
30 Ahozko azalpenak emateko ezintasuna Bideoaren ikonoa
31 Ahozkotasuna lantzeko modurik onena, kontaketa? Bideoaren ikonoa
32 Ipuin-kontalaritza egoera diglosikoan Bideoaren ikonoa
33 Pertsonaien izaera euskaraz eraikitzea Bideoaren ikonoa
34 Zer behar du ipuin batek ona izateko? Bideoaren ikonoa
35 Ipuinik asmatzen duzu? Bideoaren ikonoa
36 Inprobisatzen ere jakin behar Bideoaren ikonoa
37 Kontaketa eta ipuina ez da gauza bera Bideoaren ikonoa
38 Gaur egungo ipuinetan, gordintasunik ez? Bideoaren ikonoa
39 Helburu zehatzetarako ipuinak modan Bideoaren ikonoa
40 Kanpoko ipuin-kontalariak, erakargarriakoak Bideoaren ikonoa
Gipuzkoako aldundia Kutxa Eusko Jaularitza Bizkaiko aldundia