| 1 |
00:00:26 |
00:01:52 |
Aita Larrabetzukoa eta ama azkoitiarra |
|
| 2 |
00:01:52 |
00:04:32 |
Eskola nazionalean Aizarnako irakasle euskaltzalea |
|
| 3 |
00:04:32 |
00:07:51 |
Moja bati esker ikasketekin jarraitu ahal izan zuen |
|
| 4 |
00:07:51 |
00:09:40 |
Magisteritza ikasten ari zela, euskal kontzientzia piztu |
|
| 5 |
00:09:40 |
00:12:02 |
Ikasleei gela barruan euskara batuan eta zuka |
|
| 6 |
00:12:02 |
00:14:23 |
Atzerritik etorritako ikasle mutilak hika |
|
| 7 |
00:14:23 |
00:16:32 |
Kanpotik etorritakoen jarrera euskararekiko |
|
| 8 |
00:18:14 |
00:20:21 |
Donostian eta Bergaran euskaraz alfabetatzen |
|
| 9 |
00:20:21 |
00:22:40 |
Bertsolaritza ikastaroa Juanito Dorronsororekin |
|
| 10 |
00:22:40 |
00:24:55 |
Bertsolaritza, ikasgelarako baliabide aproposa |
|
| 11 |
00:24:55 |
00:28:18 |
Azkoitiko bertso-eskola eta Erniarraitz Elkartea sortu zituen |
|
| 12 |
00:28:18 |
00:29:45 |
Erniarraitz Bertsozale Elkartearen izena eta logoa |
|
| 13 |
00:29:52 |
00:31:15 |
Bertsozaletasuna nondik datorkion |
|
| 14 |
00:31:15 |
00:33:47 |
Urepelera, Xalbadorren etxea ikustera |
|
| 15 |
00:36:19 |
00:38:02 |
Amaginarrebari gustatu ez arren, senarrarekin hika |
|
| 16 |
00:38:02 |
00:39:43 |
Seme-alabei hika egin arren, euren artean zuka |
|
| 17 |
00:40:55 |
00:42:42 |
Hitanoa telebistan eta literaturan |
|
| 18 |
00:44:19 |
00:47:32 |
Hikaren gertutasuna; kontzientziaren beharra |
|
| 19 |
00:49:02 |
00:50:25 |
Euskal kulturaren aldeko apustua |
|
| 20 |
00:50:25 |
00:53:25 |
Gazteen euskara zabartzen eta testuak pobretzen |
|
| 21 |
00:53:33 |
00:56:14 |
Ikasleak nola motibatu izan dituen, irakur dezaten |
|
| 22 |
00:56:14 |
00:57:07 |
Ipuin asko kontatu izan dizkie seme-alabei |
|
| 23 |
00:57:07 |
00:58:28 |
Irakurtzearen inguruko hausnarketak |
|
| 24 |
01:01:17 |
01:04:10 |
Emakume eta gizonezkoeen ezberdintasunak, baita hizkuntzari lotuta ere |
|
| 25 |
01:04:10 |
01:05:16 |
Zukatik hikara aldatzeak esfortzua eskatzen du |
|
| 26 |
01:05:48 |
01:08:55 |
Euskaldun berriekin mintzapraktika, esperientzia aberasgarria |
|
| 27 |
01:08:55 |
01:10:08 |
Emakumeak komunikatzaileago |
|
| 28 |
01:10:08 |
01:12:39 |
Kultura ezberdinak ezagutzearen eta transmisioaren garrantzia |
|
| 29 |
01:12:45 |
01:14:43 |
Adjektibo ezkorrak: zanpana, zarbua, txolina... |
|
| 30 |
01:14:43 |
01:17:31 |
Amamaren inguruko kontuak: ezkon-bidaia, inude joan beharra... |
|
| 31 |
01:17:31 |
01:20:53 |
Berdintasunik eza etxeko lanetan, haurren heziketan... |
|
| 32 |
01:21:54 |
01:23:09 |
Hizkuntza pobretu egiten da erabili ezean |
|
| 33 |
01:23:12 |
01:24:26 |
Ikasleen gurasoekin, normalean, zuka |
|