| 1 |
Umetako jolasak |
|
| 2 |
Neskak eta mutilak erromerietan |
|
| 3 |
Hitanoaren genero-marka, errespetuz erabili beharrekoa |
|
| 4 |
`Erlauntza´ filmean noka |
|
| 5 |
14 urterekin josten ikasten eta gau-eskolan |
|
| 6 |
Bere burua erakusteko beldurrik ez |
|
| 7 |
Nondik dator nokaren beherakada? |
|
| 8 |
Apaizen jarrera egoeraren arabera |
|
| 9 |
Mutilek neskek baino libertate gehiago |
|
| 10 |
Neskek debekatua galtzak janztea |
|
| 11 |
Mutilei "poterik" ez zien ematen |
|
| 12 |
Mariatarren kongregazioa; jaunartzearen inguruko kontuak |
|
| 13 |
Bederatzietarako etxean |
|
| 14 |
Arrosarioa egunero |
|
| 15 |
Aldaketa prozesua: hormonak |
|
| 16 |
Aldaketa prozesua: ebakuntzaren zain |
|
| 17 |
Neskak nagusi hitano ikastaroetan |
|
| 18 |
Noka, mutilek ere jakin beharrekoa |
|
| 19 |
Hitanoaren egoera; lanketaren beharra |
|
| 20 |
Hikaren eremua oso murriztuta |
|
| 21 |
Hika bultzatzeko proiektuan parte hartzeko erabakia |
|
| 22 |
Toka bakarrik dakien jendea |
|
| 23 |
Mutil gazte gehienek hika; neska gazteek kontzienteki |
|
| 24 |
Neska gazteen hitanorako ohitura |
|
| 25 |
Hika mutilekin lotzearen arrazoiak |
|
| 26 |
Irakasleen jarrera hitanoarekiko |
|
| 27 |
Hitanoa Azkoitian: ohikoa izatetik "mutilena" izatera |
|
| 28 |
Etxean jaso du hitanoa |
|
| 29 |
Nokaren galera genero-ikuspegitik |
|
| 30 |
Gaur egun tokari eta nokari ematen zaien irudia |
|
| 31 |
Adin batetik behera noka gutxi |
|
| 32 |
Nerabezaroan hasi zen hika, kontzienteki |
|
| 33 |
Bere belaunaldiko mutilek jada noka gutxi |
|
| 34 |
Semeei hika egin izan die txiki-txikitatik |
|
| 35 |
Hikak harreman-mota deskribatzen du |
|
| 36 |
Zumarragako institutuko aldaketak: euskara gutxi eta neskekin batera eskolan |
|
| 37 |
Hika edo zuka hitz egiteko ohitura aldatzea zaila |
|
| 38 |
Nokaren egoera Azkoitian |
|
| 39 |
Inork gutxik egin izan dio hika |
|
| 40 |
Lagunartean hika hasteko nahia |
|
| 41 |
Noka bakarrik galtzeak zer pentsatua ematen du |
|
| 42 |
Emakume eta gizonezkoeen ezberdintasunak, baita hizkuntzari lotuta ere |
|
| 43 |
Zukatik hikara aldatzeak esfortzua eskatzen du |
|
| 44 |
Emakumeak komunikatzaileago |
|
| 45 |
Amamaren inguruko kontuak: ezkon-bidaia, inude joan beharra... |
|
| 46 |
Auzoko lagunekin hika; kalean zuka |
|
| 47 |
Ez du inoiz egin hika, ez zaiolako gustatu izan |
|
| 48 |
Noka gainbehera |
|
| 49 |
Mutil batzuek neskei ere toka |
|
| 50 |
Lagunartean hika |
|
| 51 |
Noka beherantz, ez delako erabiltzen |
|
| 52 |
Kuadrillan denek hika |
|
| 53 |
Nokaren beherakada, aurreko belaunaldietatik datorren arazoa |
|
| 54 |
Hikaren etorkizuna; noka nola bultzatu |
|
| 55 |
Eskolako oroitzapen ona |
|
| 56 |
Kalean paseatzen neskak |
|
| 57 |
Bizikletan ibiltzea, bekaturako bidea |
|
| 58 |
Emakumeek elkarri laguntzen zioten, haurrak izaterakoan |
|
| 59 |
Umetatik elizako koruan eta solfeoa ikasten Jose Izurrategirekin |
|
| 60 |
Neskak soka-dantzan eta tortolosetan; "txintxerriñean" |
|
| 61 |
Praken gainetik gona jantzita mendira; leizeetara sartzeko zaletasuna |
|
| 62 |
Monte Perdidora igo zuen lehen emakume azkoitiarra |
|
| 63 |
Emakumeen eskubideen alde lanean |
|
| 64 |
Emakumeak, langile finagoak |
|
| 65 |
Neska bakarrenetakoak goi-mendiko kanpamentuetan |
|
| 66 |
Neska trans bat dela nola kontatu zuen |
|
| 67 |
Irainak eta begirada txarrak trans izateagatik |
|
| 68 |
NANean izena eta sexua aldatzeko prozesua |
|
| 69 |
Genero aldaketaren prozesua: hasiera |
|
| 70 |
Transexualitatearen inguruko heziketa |
|
| 71 |
Rina Cabeza Ipuin eta Olerki Lehiaketa |
|
| 72 |
Langabezia tasa altua transen artean |
|
| 73 |
Trans pertsonen despatologizazioa |
|
| 74 |
Trans pertsonak eta suizidoa, gazte eta haurren artean |
|
| 75 |
Mikele Grande |
|
| 76 |
Trans izatea, hedabideen ustez |
|
| 77 |
Naizen, adingabe transexualen familien elkartea |
|
| 78 |
Transexualei eta haien familiei laguntzeko elkarteak |
|
| 79 |
Feminismoa eta transexualitatea |
|
| 80 |
Etiketak: transexuala, transgeneroa, trabestia... |
|
| 81 |
Elkarte transfoboak |
|
| 82 |
Erlijio katolikoa eta transfobia |
|
| 83 |
Emakumeen edertasun kanonak |
|
| 84 |
Transexualitatea egunero aldarrikatzen |
|
| 85 |
Sexu-askapenaren eguna; emakumeen hipersexualizazioa |
|
| 86 |
Hezkuntza sexuala eta pornoa |
|
| 87 |
Trans izatea pertsonaren beste ezaugarri bat da |
|
| 88 |
Kultura ezberdinak ezagutzearen eta transmisioaren garrantzia |
|
| 89 |
Berdintasunik eza etxeko lanetan, haurren heziketan... |
|
| 90 |
Bikotea ukitzea bekatu; bidera irteten ziren mutilak |
|
| 91 |
Neskak "beldurtzera" irteten ziren gizonezkoak |
|
| 92 |
Emakume aktoreen perfil fisiko zehatzen eskaera |
|
| 93 |
Emakumeak badu hitza euskal antzerkian |
|
| 94 |
Antzerkian, gizonak pixkanaka emakumeei leku egiten |
|
| 95 |
Euskal telebistan, emakume aurkezleen irudia beti antzekoa |
|
| 96 |
Aurrerantzean, adineko emakume gehiago antzerkian |
|
| 97 |
Bere gaztetako eta oraingo nesken moda |
|
| 98 |
Mutilek ere estetika zaintzen zuten eta dute |
|
| 99 |
Jaietako planak: zinera joatea edo paseatzea |
|
| 100 |
Arkumea erretzen nola ikasi zuen |
|