1 |
Lotuan dantza egitea bekatu! |
|
2 |
Zaldibiako Lizarraga baserrian jaioak |
|
3 |
Zaldibiako eskolan erdaraz hitz egin behar |
|
4 |
Ordiziako gazteek ez zekiten euskaraz |
|
5 |
Fermin Bilbora ikastera joan zenekoa |
|
6 |
Apaiz izateko eskaintza egin arren, baserriko lanetan aritu behar |
|
7 |
Eskolako zigorrak |
|
8 |
Luistarren eta Mariatarren kongregazioak |
|
9 |
Txerria hildakoan txerrikien banaketa auzoan |
|
10 |
Gaixotutakoan medikua etxera |
|
11 |
Errekara arropak garbitzera |
|
12 |
Mutilak ere etxeko lanetan |
|
13 |
Zigarroa erretzen ikasi |
|
14 |
Aitak semea animatu jokoan jarrai zezan |
|
15 |
Ogia eraman behar elizara etxeko norbait hildakoan |
|
16 |
Lehenengo antzezlana 11 urterekin, Zaldibian bertan |
|
17 |
Aktore ikasketak eta Zuzenbidea |
|
18 |
Andaluziatik etorritako emakumeen ohiturak |
|
19 |
Don Modesto parrokoaren eragina |
|
20 |
Don Jexux apaiza, Don Modestoren justu kontrakoa |
|
21 |
Erlijioak egindako kaltea |
|
22 |
Magisteritza, Dominikar Errepublikan |
|
23 |
Zaldibiako ikastolaren sorrera; Dominikar Errepublikako esperientzia |
|
24 |
Magisteritza, Dominikar Errepublikan II |
|
25 |
Eskolako oroitzapenak |
|
26 |
Ez da mezetara asko joandakoa |
|
27 |
Legorretako ikastolan irakasle |
|
28 |
Herriko kohesioa eta aniztasuna; eskolan duten proiektua |
|
29 |
Mondeju txuriak eta mondeju-zopa |
|
30 |
Ipuin gutxi etxean |
|
31 |
1646an herrian atxilotutako 10 emakumeak |
|
32 |
Zaldibiako Jesus apaiza |
|
33 |
Elizarekiko harremana Zaldibian I |
|
34 |
Elizarekiko harremana Zaldibian II |
|
35 |
Ez txertatzeagatik, herrian baztertuak |
|
36 |
Moda kontuak |
|
37 |
Haurrak helduen janzkeran asko fijatzen dira |
|
38 |
Ganadu-lapurren inguruko kontuak |
|
39 |
Fraideak ere eskatzen onak |
|
40 |
San Migelgo pasadizoa |
|
41 |
Apelidue, "Antonio barkillerue" |
|
42 |
Ama kurandera |
|
43 |
Aitak baserria diseinatu, idazten jakin ez arren |
|
44 |
Eskolan baino beldur gehiago bikarioarekin |
|
45 |
Zaldibiatik Tolosako "Colegio Francés"era |
|
46 |
Aitaren ardura hezkuntzarekiko |
|