| 1 |
Ikastolara joateko arrazoiak eta hizkuntzekiko filosofia |
|
| 2 |
Tolosako EnseƱanzan ikasten ibilia |
|
| 3 |
Ikasketak Iparraldean |
|
| 4 |
Amak frantsesez ongi zekien |
|
| 5 |
Euskaratik erdarara itzulpenak egiteko arazoak |
|
| 6 |
Euskal kulturaren inguruko liburuak lortu zituen |
|
| 7 |
Manuel Lekuonaren hitzaldia Oargi elkartean |
|
| 8 |
Tolosako euskararen garapena |
|
| 9 |
Eskolan, denbora gutxi |
|
| 10 |
Lagunekin euskaraz? Eta hiketan? |
|
| 11 |
Euskal Iztundearen bigarren zatia |
|
| 12 |
Soldaduekin erdaraz hizketan |
|
| 13 |
Erdara ikasten hasi zenekoa |
|
| 14 |
Errespetuaz |
|
| 15 |
Hika eta berorika |
|
| 16 |
Euskararekiko kontzientzia handia familian |
|
| 17 |
Euskararen transmisioa eten izanaren arrazoiak |
|
| 18 |
Mespretxuak euskaraz hitz egiteagatik |
|
| 19 |
Ikastolatik kanpo ere euskaraz egiteko neurriak |
|
| 20 |
Aurizberrikoekin izandako esperientzia zoragarriak |
|
| 21 |
Aurizberrin euskara sustatzen |
|
| 22 |
Euskararekiko kontzientzia Nafarroan |
|
| 23 |
Maitasun tolerantea transmititu zien aitak |
|
| 24 |
Euskararen aldeko apaizen lana |
|
| 25 |
Hizkuntza independentzia baino garrantzitsuagoa da |
|
| 26 |
Euskara batuaren aldekoa da |
|
| 27 |
Aitona karlista euskaltzalea eta aita abertzalea |
|
| 28 |
Euskaltzaleak munduan zehar |
|
| 29 |
Gramatika-liburua idazteko ideia |
|
| 30 |
Aita euskarako irakasle Buenos Airesen |
|
| 31 |
Buenos Airesen ikasleak oso gustura aitarekin |
|
| 32 |
Aitaren apaltasuna |
|
| 33 |
Erdara eguneroko bizimoduan sartuta |
|
| 34 |
Eskolako oroitzapenak |
|
| 35 |
"Nire bihotzekoa da euskaraz egitea" |
|
| 36 |
"Euskara parerik gabekoa da" |
|
| 37 |
Ikasketak |
|
| 38 |
Amari salaketa euskaraz egiteagatik |
|
| 39 |
Gerra ondorenean, euskara debekatua |
|
| 40 |
Tolosako kalean, euskara gutxi |
|
| 41 |
Tabernan, baserritarrek euskaraz |
|
| 42 |
Kalean gazteleraz |
|
| 43 |
Herri euskalduna al da Tolosa? |
|
| 44 |
Antzerkiari buruzko artxiborik ez |
|
| 45 |
Euskal Teatro Modernoaren aurrekariak |
|
| 46 |
Euskal Iztundea eta Errepublikako antzerkigintza |
|
| 47 |
Euskal Iztundearen sorrera |
|
| 48 |
Euskal antzerkigintza motak, gaiak |
|
| 49 |
Amale Arzelus eta Neskamearen Marmarrak |
|
| 50 |
Luzearrek Iparraldera ihes |
|
| 51 |
Antzerki genero berriak erbestearen ondorio |
|
| 52 |
Antzerkigintza iraultzailea sortzeko arazoak |
|
| 53 |
Jarrairen lan berritzaileak |
|
| 54 |
Antzoki Zaharreko estreinaldiak |
|
| 55 |
Jarrai taldeko kideak |
|
| 56 |
Jarrai beste antzerki taldeen eredu |
|
| 57 |
Zentsura eta antzerkigintza |
|
| 58 |
Antzerkigintza ahuldu, besteak indartu |
|
| 59 |
Musikak euskara aurrera begira jarri |
|
| 60 |
Gerraurrea, gerra garaia eta erbestea, eta gerraostea |
|
| 61 |
Antzerti eskola eta aldizkaria |
|
| 62 |
Tolosatik Elgoibarrera aldatzean, euskara alboratu zuen |
|
| 63 |
Euskaltegira joan eta euskararekiko kontzientzia piztu |
|
| 64 |
Zazpiki irratian egiten zituen saioak |
|
| 65 |
Elgoibarko institutuan lanean; Euskara mintegiko kideak |
|
| 66 |
Umeekin egiten zuen irratsaioa |
|
| 67 |
Borondatezko lana Zazpiki irratian; euskararekiko jarrera |
|
| 68 |
Donostiako giroa ikasle sasoian |
|
| 69 |
Euskara galdu eta berreskuratu duen euskaldun zaharra |
|
| 70 |
Euskara, identitateren ezaugarria |
|
| 71 |
Gurasoek erdaraz jakin ez |
|
| 72 |
Eskolako burlak |
|