1 |
Ikastolara joateko arrazoiak eta hizkuntzekiko filosofia |
|
2 |
Tolosako EnseƱanzan ikasten ibilia |
|
3 |
Ikasketak Iparraldean |
|
4 |
Amak frantsesez ongi zekien |
|
5 |
Euskaratik erdarara itzulpenak egiteko arazoak |
|
6 |
Euskal kulturaren inguruko liburuak lortu zituen |
|
7 |
Manuel Lekuonaren hitzaldia Oargi elkartean |
|
8 |
Tolosako euskararen garapena |
|
9 |
Eskolan, denbora gutxi |
|
10 |
Lagunekin euskaraz? Eta hiketan? |
|
11 |
Euskal Iztundearen bigarren zatia |
|
12 |
Soldaduekin erdaraz hizketan |
|
13 |
Erdara ikasten hasi zenekoa |
|
14 |
Errespetuaz |
|
15 |
Hika eta berorika |
|
16 |
Euskararekiko kontzientzia handia familian |
|
17 |
Euskararen transmisioa eten izanaren arrazoiak |
|
18 |
Mespretxuak euskaraz hitz egiteagatik |
|
19 |
Ikastolatik kanpo ere euskaraz egiteko neurriak |
|
20 |
Aurizberrikoekin izandako esperientzia zoragarriak |
|
21 |
Aurizberrin euskara sustatzen |
|
22 |
Euskararekiko kontzientzia Nafarroan |
|
23 |
Maitasun tolerantea transmititu zien aitak |
|
24 |
Euskararen aldeko apaizen lana |
|
25 |
Hizkuntza independentzia baino garrantzitsuagoa da |
|
26 |
Euskara batuaren aldekoa da |
|
27 |
Aitona karlista euskaltzalea eta aita abertzalea |
|
28 |
Euskaltzaleak munduan zehar |
|
29 |
Gramatika-liburua idazteko ideia |
|
30 |
Aita euskarako irakasle Buenos Airesen |
|
31 |
Buenos Airesen ikasleak oso gustura aitarekin |
|
32 |
Aitaren apaltasuna |
|
33 |
Erdara eguneroko bizimoduan sartuta |
|
34 |
Eskolako oroitzapenak |
|
35 |
"Nire bihotzekoa da euskaraz egitea" |
|
36 |
"Euskara parerik gabekoa da" |
|
37 |
Ikasketak |
|
38 |
Amari salaketa euskaraz egiteagatik |
|
39 |
Gerra ondorenean, euskara debekatua |
|
40 |
Tolosako kalean, euskara gutxi |
|
41 |
Tabernan, baserritarrek euskaraz |
|
42 |
Kalean gazteleraz |
|
43 |
Herri euskalduna al da Tolosa? |
|
44 |
Antzerkiari buruzko artxiborik ez |
|
45 |
Euskal Teatro Modernoaren aurrekariak |
|
46 |
Euskal Iztundea eta Errepublikako antzerkigintza |
|
47 |
Euskal Iztundearen sorrera |
|
48 |
Euskal antzerkigintza motak, gaiak |
|
49 |
Amale Arzelus eta Neskamearen Marmarrak |
|
50 |
Luzearrek Iparraldera ihes |
|
51 |
Antzerki genero berriak erbestearen ondorio |
|
52 |
Antzerkigintza iraultzailea sortzeko arazoak |
|
53 |
Jarrairen lan berritzaileak |
|
54 |
Antzoki Zaharreko estreinaldiak |
|
55 |
Jarrai taldeko kideak |
|
56 |
Jarrai beste antzerki taldeen eredu |
|
57 |
Zentsura eta antzerkigintza |
|
58 |
Antzerkigintza ahuldu, besteak indartu |
|
59 |
Musikak euskara aurrera begira jarri |
|
60 |
Gerraurrea, gerra garaia eta erbestea, eta gerraostea |
|
61 |
Antzerti eskola eta aldizkaria |
|
62 |
Tolosatik Elgoibarrera aldatzean, euskara alboratu zuen |
|
63 |
Euskaltegira joan eta euskararekiko kontzientzia piztu |
|
64 |
Zazpiki irratian egiten zituen saioak |
|
65 |
Elgoibarko institutuan lanean; Euskara mintegiko kideak |
|
66 |
Umeekin egiten zuen irratsaioa |
|
67 |
Borondatezko lana Zazpiki irratian; euskararekiko jarrera |
|
68 |
Donostiako giroa ikasle sasoian |
|
69 |
Euskara galdu eta berreskuratu duen euskaldun zaharra |
|
70 |
Euskara, identitateren ezaugarria |
|
71 |
Gurasoek erdaraz jakin ez |
|
72 |
Eskolako burlak |
|