| 1 |
00:02:54 |
00:03:28 |
Hitanoaren berezitasunak |
|
| 2 |
00:03:28 |
00:07:23 |
Toka nagusi Oñatin; noka gutxi |
|
| 3 |
00:07:29 |
00:09:50 |
Nokaren galeraren arrazoiak |
|
| 4 |
00:10:09 |
00:10:38 |
Hika, baserrian eta kalean |
|
| 5 |
00:11:34 |
00:12:33 |
Hikaren inguruko iritzia |
|
| 6 |
00:13:04 |
00:14:04 |
Hitanoak generoa bereiztea ez dute arazo gisa ikusten |
|
| 7 |
00:15:19 |
00:16:12 |
Noka berreskuratzea komeni |
|
| 8 |
00:19:43 |
00:22:41 |
Noka berreskuratzeko bideak |
|
| 9 |
00:22:41 |
00:23:19 |
Appa hi! aplikazioa hika ikasteko baliagarri |
|
| 10 |
00:23:19 |
00:24:46 |
Euskaraldia Hika, ekimen egokia |
|
| 11 |
00:26:12 |
00:26:40 |
Eskolan hika lantzea garrantzitsua |
|
| 12 |
00:27:32 |
00:28:46 |
Dakiten hika apurra euren kontura ikasitakoa |
|
| 13 |
00:29:53 |
00:31:21 |
Hitanoaren "erabilera-arauak" malgutzearen alde |
|
| 14 |
00:31:21 |
00:32:48 |
Erabilera ala zuzentasuna? |
|
| 15 |
00:35:03 |
00:36:03 |
Hika ikasteko beharra sentiaraztea komeni |
|
| 16 |
00:37:05 |
00:37:57 |
Hika gaizki egiiteko beldurra |
|