| 1 |
00:00:00 |
00:03:15 |
Irakaslek euskararen erreferente I |
|
| 2 |
00:03:15 |
00:04:53 |
Irakasleak euskararen erreferente II |
|
| 3 |
00:05:00 |
00:07:40 |
Euskararen aldeko ekintzak Oionen |
|
| 4 |
00:07:40 |
00:10:15 |
Bertsolaritza Araban |
|
| 5 |
00:10:15 |
00:13:42 |
Parrandarako eredu desberdinak I |
|
| 6 |
00:13:57 |
00:17:39 |
Botea |
|
| 7 |
00:17:39 |
00:21:28 |
Arte dramatikoa ikastea eta egitea I |
|
| 8 |
00:21:28 |
00:25:26 |
Arte dramatikoa ikastea eta egitea II |
|
| 9 |
00:25:34 |
00:30:02 |
Antzerkia ikasteko bi adar |
|
| 10 |
00:30:02 |
00:33:04 |
Antzerkigintza eta bertsolaritza |
|
| 11 |
00:33:04 |
00:37:05 |
Antzerkia egitetik ikasitakoa |
|
| 12 |
00:37:05 |
00:41:45 |
Antzerkia nork bere burua ezagutzeko tresna |
|
| 13 |
00:41:45 |
00:43:46 |
Antzerkia etikarako tresna |
|
| 14 |
00:43:57 |
00:46:46 |
Edurneren nahiak aurrera begira |
|
| 15 |
00:46:46 |
00:51:14 |
Antzerkian landu beharreko arloak |
|
| 16 |
00:51:14 |
00:53:18 |
Drama eta komedia |
|
| 17 |
00:54:31 |
00:58:29 |
Jendarteak aktore batengatik espero duena |
|