1 |
00:00:00 |
00:01:45 |
Eduardoren aurkezpena eta euskararekin izandako harremana |
|
2 |
00:01:45 |
00:03:03 |
Trantsizioan, euskararekiko kontzientzia |
|
3 |
00:03:03 |
00:04:04 |
Trantsizioan, gau-eskolak eta ikastola |
|
4 |
00:04:04 |
00:04:40 |
Astoputza, gazteen euskara taldea |
|
5 |
00:04:40 |
00:06:41 |
Hizkuntza ohituren aldaketa |
|
6 |
00:06:41 |
00:08:05 |
Alfabetatzeko prozesuari buruz |
|
7 |
00:08:05 |
00:10:10 |
Alfabetatzetik irakasle izatera |
|
8 |
00:10:10 |
00:11:34 |
Lehenbiziko Korrikaren oroitzapenak |
|
9 |
00:11:34 |
00:12:24 |
Euskararekiko kontzientzia Lesakan |
|
10 |
00:12:24 |
00:13:44 |
Astaputza fanzinea |
|
11 |
00:13:44 |
00:15:56 |
Astaputzaren euskarazko antzerkia |
|
12 |
00:16:31 |
00:17:25 |
Pelikulen proiekzioa |
|
13 |
00:17:25 |
00:18:12 |
Astaputzaren ekintzak |
|
14 |
00:18:34 |
00:20:44 |
AEKren eta euskara mankomunitatearen sorrera. |
|
15 |
00:20:44 |
00:21:24 |
Eduadoren parte-hartzea Ttipi Ttapan |
|
16 |
00:21:24 |
00:22:17 |
Koxkonta eta Segapoto irratiak |
|
17 |
00:22:17 |
00:23:57 |
Garaiko indarraren ondorioak |
|
18 |
00:23:57 |
00:25:12 |
Lesakako Euskara Batzordea eta Bor-bor |
|
19 |
00:25:12 |
00:27:49 |
Egun, Lesakan giro euskalduna |
|
20 |
00:27:49 |
00:29:08 |
Egindakoarekin kontent |
|
21 |
00:29:08 |
00:30:34 |
Euskara mankomunitatearen aurrekontuaren murrizketa |
|
22 |
00:30:34 |
00:32:14 |
Egindako lanaren balorazioa |
|
23 |
00:32:14 |
00:33:55 |
Euskararen egungo egoera |
|
24 |
00:33:55 |
00:35:33 |
Bertso-eskolak |
|
25 |
00:35:33 |
00:36:36 |
EITB |
|
26 |
00:36:36 |
00:38:00 |
Euskalgintzako lagunak |
|