| 1 |
Amaiaren aurkezpena eta Lesakako egoera |
|
| 2 |
Euskararen aldeko mugimendua, helduen euskalduntze-alfabetatzea |
|
| 3 |
Euskaltegiko eskolak |
|
| 4 |
Euskaltegiko kideak eta irteerak |
|
| 5 |
Irakasleekin harremana |
|
| 6 |
Euskara ikasteko arrazoiak |
|
| 7 |
Hizkuntza ohiturak |
|
| 8 |
Hizkuntza gaitasuna |
|
| 9 |
Euskaltegirat joateren ahaleginari buruz. |
|
| 10 |
Euskara ikasteko motibazioa |
|
| 11 |
Seme-alabei transmisioa |
|
| 12 |
Hizkuntza gaitasuna hobetzeaz |
|
| 13 |
Euskaldun zaharrekin harremana |
|
| 14 |
Aurkezpena |
|
| 15 |
Aurrezki kutxan lan egiteko, euskara |
|
| 16 |
Ikastola martxan paratzen |
|
| 17 |
Gerran ondoren, euskara Lesakan |
|
| 18 |
Gau eskolak |
|
| 19 |
Euskararekiko harremana |
|
| 20 |
Giro erdalduna |
|
| 21 |
Mojek gaztelania sustatzen zuten |
|
| 22 |
Saria euskaraz jakiteagatik |
|
| 23 |
Berako gau-eskolak |
|
| 24 |
Gau-eskolako oroitzapenak |
|
| 25 |
Kontzientzia hartzea eta euskararen aldeko mugimendua |
|
| 26 |
D eredua eskola publikoan |
|
| 27 |
"Kultur Bideetan" taldea |
|
| 28 |
Eduardoren aurkezpena eta euskararekin izandako harremana |
|
| 29 |
Trantsizioan, euskararekiko kontzientzia |
|
| 30 |
Trantsizioan, gau-eskolak eta ikastola |
|
| 31 |
Hizkuntza ohituren aldaketa |
|
| 32 |
Alfabetatzeko prozesuari buruz |
|
| 33 |
Alfabetatzetik irakasle izatera |
|
| 34 |
Lehenbiziko Korrikaren oroitzapenak |
|
| 35 |
Euskararekiko kontzientzia Lesakan |
|
| 36 |
Egun, Lesakan giro euskalduna |
|
| 37 |
Aurkezpena |
|
| 38 |
“Escuela de oficialia”-n euskara klaseak |
|
| 39 |
1983, urte garrantzitsua |
|
| 40 |
Eskola profesionalean gau eskolak eta bertsolaritza |
|
| 41 |
Bizkaiko AEK-ko ikasleen barnetegia |
|
| 42 |
1990 arte euskararekin |
|
| 43 |
Batxillergoa Bortzirietan |
|
| 44 |
Bera, herri erdalduna |
|
| 45 |
Euskara institutuan |
|
| 46 |
Euskara institutuan, inor ez kontran |
|
| 47 |
Institutuko materiala |
|
| 48 |
Materiala itzultzea eta finantzazioa |
|
| 49 |
Euskararen bilakaera institutuan |
|
| 50 |
Euskararen bilakaera herrian |
|
| 51 |
Irungo eta Lesakako giroa |
|
| 52 |
Euskal giroa: gau-eskolak eta kantagintza |
|
| 53 |
Ikastolaren alde eta kontrakoak |
|
| 54 |
Hizkuntza ohiturak |
|
| 55 |
Ikastolak Lesakan izan duen eraginaz |
|
| 56 |
EHEren eraginaz |
|
| 57 |
Kontxiren gogoetak |
|
| 58 |
Ikastola sortzeko lanetan |
|
| 59 |
Pepiren parte-hartzea ikastolan |
|
| 60 |
Lehenbiziko bilerak |
|
| 61 |
Ikastolako guraso aunitz erdaldunak |
|
| 62 |
Institutua gaztelaniaz |
|
| 63 |
Giro aldaketa |
|
| 64 |
Gau-eskoletan |
|
| 65 |
EGA ateratzea |
|
| 66 |
Gazteak gau-eskoletan |
|
| 67 |
Egindako lanaren balorazioa |
|
| 68 |
Bera gerra aitzinetik, aski erdalduna |
|
| 69 |
Txoltxanen aurkezpena |
|
| 70 |
Euskararen egoera Lesakan 70eko hamarkadan |
|
| 71 |
Komunitateak diruz laguntzen dituenak |
|
| 72 |
Euskararen egoera Lesakan, Txoltxan ttikia zelarik |
|
| 73 |
Euskararen egoera txarra Beran eta ona Arantzan |
|
| 74 |
San Ferminetan, euskal girorik ez |
|
| 75 |
Erronka berriak euskararentzat |
|
| 76 |
Pertsona erreferentzialen garrantzia |
|
| 77 |
Egindako lanaren balorazioa |
|
| 78 |
Euskararen aldeko borroka, etengabekoa |
|
| 79 |
Herriaren independentzia, euskararen biziraupena |
|