| 1 |
00:00:00 |
00:05:20 |
Aurrerakuntzak baserri munduan |
|
| 2 |
00:05:20 |
00:07:10 |
Baserri inguruan eman diren aurrerapenak azkenengo hamarkadetan |
|
| 3 |
00:07:10 |
00:09:00 |
Apotzaga auzoko abadeak auzoaren alde egindakoak |
|
| 4 |
00:09:00 |
00:12:10 |
Marin auzoa: trenbidearen garrantzia; irakaslearen eragina |
|
| 5 |
00:12:10 |
00:13:30 |
Auzo-eskolako irakaslea eta hizkuntza |
|
| 6 |
00:13:30 |
00:15:35 |
Irakasleak umeei erakutsi zizkien giza-balioak |
|
| 7 |
00:15:35 |
00:17:50 |
Emakumea lan-munduan parte-hartzeko saiakerak; Auzolagun |
|
| 8 |
00:17:50 |
00:19:00 |
Auzolagunen filosofia hasierako urteetan |
|
| 9 |
00:19:00 |
00:24:00 |
Auzolagunen sorrera; garai oso interesgarria |
|
| 10 |
00:25:00 |
00:27:10 |
Emakumearen egoera lan-munduan; kooperatiben araudia |
|
| 11 |
00:27:50 |
00:29:20 |
Marin auzoak zuen bizitasuna; azken urteootako aldaketak |
|
| 12 |
00:31:05 |
00:33:25 |
Umetako ibilerak; eskola kontuak |
|
| 13 |
00:36:50 |
00:42:00 |
Abadeek izan zuten garrantzia auzoaren egituraketan |
|
| 14 |
00:49:20 |
00:54:20 |
Trenbidearen garrantzia auzoaren garapenerako; kanpai desberdinen esanahia |
|
| 15 |
00:54:20 |
00:56:20 |
Gasteizko feriara produktuak saltzera; baserriko neska gazteen lan-aukerak |
|