| 1 |
Arropen inguruko azalpenak; jostunak |
|
| 2 |
Dotrina; bezperak |
|
| 3 |
Erlijioaren indarra gizartean; garizuma |
|
| 4 |
Abadeari errespetu handia |
|
| 5 |
Dorletako beata etxerik etxe batzen |
|
| 6 |
Kanpai klaseak |
|
| 7 |
Ospitalea; Dorletako eliza |
|
| 8 |
Harizko izarak |
|
| 9 |
Sasimedikuak Gatzagan |
|
| 10 |
Umeen arropak |
|
| 11 |
Eskola gutxi; abarkagilea maisurik onena |
|
| 12 |
Parrokoari lagundu eta eskolara berandu |
|
| 13 |
San Juan bezperan soroen bedeinkapena |
|
| 14 |
Sorginen inguruko kontuak |
|
| 15 |
Gerra garaian, Araban |
|
| 16 |
Kanpai klaseak |
|
| 17 |
Gatzagan dauden arkuak; prozesioak |
|
| 18 |
Errekara joaten ziren arropak garbitzera |
|
| 19 |
Antzinako arropak |
|
| 20 |
Emakumezkoen arropak I |
|
| 21 |
Emakumezkoen arropak II |
|
| 22 |
Ohitura zaharrak: kanpai-garia |
|
| 23 |
Sorgin kontuak; kaletarrak eta baserritarrak |
|
| 24 |
Marulandako erromeria |
|
| 25 |
Gasteizera prozesioa ikustera; Arrasateko feria |
|
| 26 |
Emakumeen egoera gizartean |
|
| 27 |
Oinetakoak: abarketak |
|
| 28 |
Orrazkera kontuak |
|
| 29 |
Lardero eguna Gatzagan: ospakizunak |
|
| 30 |
Baserritarren janzkera |
|
| 31 |
Gorpuzti eguneko ospakizunak |
|
| 32 |
Bataioaren inguruko ohitura, usadioak |
|
| 33 |
Bataioaren inguruko ohitura, usadioak |
|
| 34 |
Sorgin kontuak Gatzagan |
|
| 35 |
Sorgin kontuak; laminak |
|
| 36 |
Ehiza-txakurra |
|
| 37 |
Mezaren inguruko kontuak; abadeak, meza-mutilak⦠|
|
| 38 |
Sorginen beldur |
|
| 39 |
Ur-korrontea; arropa-garbitzea |
|
| 40 |
Ogia nola egiten zen |
|
| 41 |
Abadeari oilaskoak, soroak bedeinkatzearren |
|
| 42 |
Erramu egunean gurutzeak bedeinkatzen ziren |
|
| 43 |
Kanpai ezberdinen esanahiak |
|
| 44 |
Dorletara joateko ohituraren jatorria |
|
| 45 |
Arantzazuko fraideak eta Dorletako beata etxerik etxe |
|
| 46 |
Aurrerakuntzak baserri munduan |
|
| 47 |
Apotzaga auzoko abadeak auzoaren alde egindakoak |
|
| 48 |
Marin auzoa: trenbidearen garrantzia; irakaslearen eragina |
|
| 49 |
Auzo-eskolako irakaslea eta hizkuntza |
|
| 50 |
Irakasleak umeei erakutsi zizkien giza-balioak |
|
| 51 |
Auzolagunen sorrera; garai oso interesgarria |
|
| 52 |
Marin auzoak zuen bizitasuna; azken urteootako aldaketak |
|
| 53 |
Umetako ibilerak; eskola kontuak |
|
| 54 |
Abadeek izan zuten garrantzia auzoaren egituraketan |
|
| 55 |
Trenbidearen garrantzia auzoaren garapenerako; kanpai desberdinen esanahia |
|
| 56 |
Gasteizko feriara produktuak saltzera; baserriko neska gazteen lan-aukerak |
|
| 57 |
Baserrian ez zen goserik pasatzen: gaztaina-erreak, morokila, etxeko haragia... |
|
| 58 |
Elizan bedeinkatutako sortarekin pizten zen San Juan sua |
|
| 59 |
Dorletako Ama; inguruko ermitak |
|
| 60 |
Gurutzebidea, hildakoak eramateko bidea |
|
| 61 |
Eguraldi txarra zenean edo baserrian lana zegoenean piper eskolatik |
|