1 |
00:02:24 |
00:04:55 |
Hitanoa senideekin eta aspaldiko lagunekin |
|
2 |
00:04:55 |
00:07:16 |
Euskararen egoera soziala |
|
3 |
00:10:15 |
00:13:58 |
Helduen alfabetatzearen garrantzia |
|
4 |
00:13:58 |
00:15:35 |
Alfabetatzea zabaltzeko, erabaki politikoen beharra |
|
5 |
00:18:14 |
00:23:43 |
Bizkaiera eta batua elkar hartuta |
|
6 |
00:25:38 |
00:28:11 |
Basauriko ikastolaren hasiera |
|
7 |
00:29:26 |
00:33:37 |
Euskararen etorkizuna, balorearen eta baliabideen gain |
|
8 |
00:35:41 |
00:37:53 |
Bere ibilbidea bertsolaritzan |
|
9 |
00:37:53 |
00:41:30 |
Erronka jotzearren, bertsotan |
|
10 |
00:41:30 |
00:45:00 |
Bertsoa analitikoki puntuatzen |
|
11 |
00:45:00 |
00:48:50 |
Bertsolari txapelketetako puntuazio irizpideak |
|
12 |
00:48:50 |
00:51:50 |
Aldaketa gizartean, aldaketa bertsolaritzan |
|
13 |
00:51:50 |
00:56:52 |
Bertsotarako gaiak eta jaialdi motak |
|
14 |
00:56:52 |
00:57:52 |
Emakume gutxi bertsotan |
|
15 |
00:57:52 |
00:59:43 |
Bertsolari txapelketako gazi-gozoak |
|
16 |
00:59:43 |
01:01:53 |
Bertsolaritzaren etorkizuna |
|