1 |
00:01:43 |
00:04:38 |
Musika ikasketak kontserbatorioan eta Musikenen |
|
2 |
00:04:55 |
00:06:36 |
Jazzarekin konexioa umetatik |
|
3 |
00:06:36 |
00:10:35 |
Taldekide misoginoen erasoei aurre |
|
4 |
00:10:35 |
00:12:43 |
Oholtzan taldekide misoginoen jazarpenari aurre |
|
5 |
00:12:43 |
00:14:28 |
Eraso sexisten eta eskolako jazarpenaren arrastoa |
|
6 |
00:17:54 |
00:18:57 |
Gizonezkoen txantxei barre errazago |
|
7 |
00:19:44 |
00:22:57 |
Emakumeak oholtzan lekua hartzen |
|
8 |
00:23:21 |
00:26:12 |
Musika teknikariekiko ikuspegia |
|
9 |
00:26:12 |
00:28:03 |
Emakumeek ahotsarekin duten konexioa |
|
10 |
00:28:29 |
00:31:15 |
IƱaki Salvadorrekin lanean nola hasi zen |
|
11 |
00:31:15 |
00:32:15 |
Musikarien artean errespetatua eta kontuan hartua |
|
12 |
00:33:53 |
00:37:00 |
Jazzeko bi arketipoak bere baitan |
|
13 |
00:37:38 |
00:39:49 |
Jazzeko emakume erreferenteak itzalean |
|
14 |
00:39:49 |
00:42:28 |
Inprobizazioa jazzean eta bertsolaritzan |
|
15 |
00:43:00 |
00:45:14 |
Erreferenteak berreskuratu bai, baina norbera izan erreferente |
|
16 |
00:48:41 |
00:50:31 |
Antzerkian txikitatik |
|
17 |
00:50:31 |
00:53:59 |
Parte hartu duen hainbat antzezlan; "Mami Lebrun" |
|
18 |
00:53:59 |
00:58:22 |
Publikoarekin hartu eta eman aritzeaz |
|
19 |
01:00:38 |
01:03:23 |
Euskal Herriko antzerki mundua, oasia |
|
20 |
01:06:42 |
01:08:59 |
Artistaren bizimodua |
|
21 |
01:10:22 |
01:11:53 |
Umorez egunero |
|
22 |
01:12:16 |
01:17:38 |
Dolua, negarra, alaitasuna eta umorea |
|
23 |
01:18:15 |
01:21:46 |
Heriotzaren aurrean jarrera aldaketa azken hamarkadetan |
|
24 |
01:23:00 |
01:25:30 |
Badihardugurentzat egindako kantaz |
|
25 |
01:25:30 |
01:26:45 |
Ahotsak proiektua gustuko |
|
26 |
01:27:05 |
01:29:18 |
Euskalkiak maite ditu |
|
27 |
01:29:18 |
01:31:00 |
Kantua eta hizkuntza |
|
28 |
01:33:02 |
01:36:18 |
Amaia Zubiria paregabea |
|
29 |
01:36:57 |
01:38:40 |
Feminista izateko bere modua |
|