1 |
Goitibeheran ibiltzeko prestaketak |
Usurbil |
|
2 |
Michelin lantegian erretiroa hartu arte |
Aduna |
|
3 |
Algodonerako eta Michelineko lan baldintzak |
Aduna |
|
4 |
Armamentu-fabrikatik Michelin fabrikara |
Andoain |
|
5 |
Lambrettak konpontzen |
Mallabia |
|
6 |
Lambrettak berritzen |
Mallabia |
|
7 |
Velosolex motorra |
Mallabia |
|
8 |
Langileek fitxatzeko makina |
Mallabia |
|
9 |
Aparatu berriak |
Mallabia |
|
10 |
Argazki eta miniaturak |
Mallabia |
|
11 |
1973ko krisialdia |
Aduna |
|
12 |
Etorkinen eragina herrian eta euskaran |
Lasarte-Oria |
|
13 |
Michelin lantegian lanean |
Lasarte-Oria |
|
14 |
Michelinen lanean bizi guztian |
Usurbil |
|
15 |
Michelingo lanaren nondik norakoak |
Usurbil |
|
16 |
Eraikinari buruzko azalpenak |
Bergara |
|
17 |
Renault-i muzin egin zion ALFAk |
Eibar |
|
18 |
Alfaren egitura 1950 inguruan; galdategiaren inaugurazioa |
Eibar |
|
19 |
G.A.C.: non saltzen zuten; kamioilariak |
Eibar |
|
20 |
Honda motorrak kopiatu nahian |
Mallabia |
|
21 |
Lambrettekin Espainiako itzulian |
Mallabia |
|
22 |
Lambrettaren motorra |
Mallabia |
|
23 |
"Compresores Betiko"tik Lambrettara |
Mallabia |
|
24 |
Lambretta fabrika sortu aurreko argazkiak |
Mallabia |
|
25 |
Lambretta |
Mallabia |
|
26 |
Lambrettako lanak |
Mallabia |
|
27 |
Motorrak probatzen |
Mallabia |
|
28 |
Motorren garraioa eta salmenta |
Mallabia |
|
29 |
400 beharginetik gora Lambrettan |
Mallabia |
|
30 |
Lambretta: kateko lana |
Mallabia |
|
31 |
Lambretta: motorrak probatzen |
Mallabia |
|
32 |
Lambrettaren itxiera |
Mallabia |
|
33 |
Italiarrekin lanean |
Mallabia |
|
34 |
Lambrettak konpontzen etxeko garajean |
Mallabia |
|
35 |
Lambretta eta Vespa |
Mallabia |
|
36 |
Motorren modeloak, berrikuntzak eta "cigüeñal"a |
Mallabia |
|
37 |
Emakumeak ere Lambrettan |
Mallabia |
|
38 |
Lanaldia |
Mallabia |
|
39 |
12 urtean, "Vuelta España"n |
Mallabia |
|
40 |
"Vuelta España"ko kontuak |
Mallabia |
|
41 |
Eibarko bizikleta lantegiak |
Mallabia |
|
42 |
Velosolex Orbea |
Mallabia |
|
43 |
Ayra Durex lantegiko ugazabak |
Bergara |
|
44 |
Palierrak eta karabinak ekoizten ziren hasieran |
Bergara |
|
45 |
Sei palier orduko |
Bergara |
|
46 |
Ayra Durex-en "Master" motorrak |
Bergara |
|
47 |
Lantegiko sail desberdinak |
Bergara |
|
48 |
Langile egoitzari buruzko argibideak |
Bergara |
|
49 |
Zumaiara lekualdaketa |
Bergara |
|
50 |
Kalitate-kontrolerako sailean eman zituen azken urteak |
Bergara |
|
51 |
Michelin lantegiak langileei etxea erosten laguntzen zien |
Lasarte-Oria |
|
52 |
Michelinen kubiertak kargatzen |
Lasarte-Oria |
|
53 |
Soldadutza egin eta Michelinera |
Lasarte-Oria |
|
54 |
Soldadutzatik Michelinera |
Lasarte-Oria |
|
55 |
Kirol eta kultur elkarteko presidente |
Lasarte-Oria |
|
56 |
100 eguneko greba Michelinen |
Lasarte-Oria |
|
57 |
Michelingo Aurreikuspen Kuxa |
Lasarte-Oria |
|
58 |
Michelinen sartu zenean 2500 langile |
Lasarte-Oria |
|
59 |
Michelinen lan baldintza onak |
Lasarte-Oria |
|
60 |
Michelingo antolaketa eta kubierten ekoizpena |
Lasarte-Oria |
|
61 |
Michelingo langileen ordutegia |
Lasarte-Oria |
|
62 |
Greba eginez gero, langilea ez zen berriro onartzen |
Lasarte-Oria |
|
63 |
Michelinen motorrentzat gurpilak egiten |
Lasarte-Oria |
|
64 |
Michelin-era goizean goiz |
Lasarte-Oria |
|
65 |
Emakume eta gizonen lana Michelin lantegian |
Lasarte-Oria |
|
66 |
Kontrabandoa alemanen garaian |
Azkaine |
|
67 |
GKN lantegian lanean eta langile mugimenduan |
Zestoa |
|
68 |
GKN lantegiko lana |
Zestoa |
|
69 |
Langile mugimenduaren borrokak |
Zestoa |
|
70 |
Emakumeen egoera lan munduan |
Zestoa |
|
71 |
`Txusko´ mekanikariarekin lanean; euskara ez jakitearen gabezia |
Elgoibar |
|
72 |
Itzultzaile gisa sartu zen "Forjas de Amorebieta"n |
Amorebieta-Etxano |
|