Ipuin kontalaritza

Gaiak » Aisia » Kultura » Ipuin kontalaritza

Pasarteak (56)

TituluaHerria
Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak Baztan Bideoaren ikonoa
Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak Baztan Bideoaren ikonoa
Lehen lanak ipuin kontalari moduan Baztan Bideoaren ikonoa
Ipuin kontaketa musikatuaren ideia Baztan Bideoaren ikonoa
Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute Baztan Bideoaren ikonoa
"Ez dago denborarik fantasiarentzat" Baztan Bideoaren ikonoa
Eskatutako gaiak, zeharka Baztan Bideoaren ikonoa
Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke Baztan Bideoaren ikonoa
Beste ideologietatik aritzea Baztan Bideoaren ikonoa
Antzerkia eta kontalaritza Baztan Bideoaren ikonoa
Bardoaren irudia, hunkigarria Baztan Bideoaren ikonoa
Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka Baztan Bideoaren ikonoa
Beti ipuinen egitura bera erabili behar Baztan Bideoaren ikonoa
Nola sortu ipuin bat? Baztan Bideoaren ikonoa
Ipuinak euren artean jostea gustuko Baztan Bideoaren ikonoa
Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen Baztan Bideoaren ikonoa
Ezin publiko guztiak bereganatu Baztan Bideoaren ikonoa
Liburu bat ukitu ez duten haurrak Baztan Bideoaren ikonoa
Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? Baztan Bideoaren ikonoa
Ahozkotasuna landu beharra Baztan Bideoaren ikonoa
Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak Baztan Bideoaren ikonoa
Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea Baztan Bideoaren ikonoa
Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du Baztan Bideoaren ikonoa
Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan Baztan Bideoaren ikonoa
Urduritasuna galtzeko giltza Baztan Bideoaren ikonoa
Ameli izen artistikoa, nondik? Baztan Bideoaren ikonoa
Txikitatik izan al duzu harremana ipuinekin? Errenteria Bideoaren ikonoa
Antzerkitik ipuin-kontaketara Errenteria Bideoaren ikonoa
Ipuinak askotan unibertsalak dira Errenteria Bideoaren ikonoa
Ahozko tradizioa alboratzea Errenteria Bideoaren ikonoa
Bertsio bera, modu ezbedinean kontatu Errenteria Bideoaren ikonoa
Transmisioa nonahi Errenteria Bideoaren ikonoa
Ipuinak ez dira haurrentzat bakarrik Errenteria Bideoaren ikonoa
Hizkuntza: imajinazio eta jolas eremua Errenteria Bideoaren ikonoa
Txupagorritxu Errenteria Bideoaren ikonoa
Hartzailearen arabera pertsonaien izaera aldatu Errenteria Bideoaren ikonoa
Antzerkia eta kontalaritza, muga-mugan Errenteria Bideoaren ikonoa
Antzeztea edo ipuina-kontatzea, zer zailago? Errenteria Bideoaren ikonoa
Ipuin bat nola kontatu? I Errenteria Bideoaren ikonoa
Ipuin bat nola kontatu? II Errenteria Bideoaren ikonoa
Memoria bai, hizkuntza baliabideak ere bai Errenteria Bideoaren ikonoa
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea I Errenteria Bideoaren ikonoa
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea II Errenteria Bideoaren ikonoa
Hitzik gabeko komunikazioa Errenteria Bideoaren ikonoa
Ahozkotasuna gutxi lantzearen ondorioak Errenteria Bideoaren ikonoa
Ahozko azalpenak emateko ezintasuna Errenteria Bideoaren ikonoa
Ahozkotasuna lantzeko modurik onena, kontaketa? Errenteria Bideoaren ikonoa
Ipuin-kontalaritza egoera diglosikoan Errenteria Bideoaren ikonoa
Pertsonaien izaera euskaraz eraikitzea Errenteria Bideoaren ikonoa
Zer behar du ipuin batek ona izateko? Errenteria Bideoaren ikonoa
Ipuinik asmatzen duzu? Errenteria Bideoaren ikonoa
Inprobisatzen ere jakin behar Errenteria Bideoaren ikonoa
Kontaketa eta ipuina ez da gauza bera Errenteria Bideoaren ikonoa
Gaur egungo ipuinetan, gordintasunik ez? Errenteria Bideoaren ikonoa
Helburu zehatzetarako ipuinak modan Errenteria Bideoaren ikonoa
Kanpoko ipuin-kontalariak, erakargarriakoak Errenteria Bideoaren ikonoa
Gipuzkoako aldundia Kutxa Eusko Jaularitza Bizkaiko aldundia