1 |
Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak |
Baztan |
|
2 |
Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak |
Baztan |
|
3 |
Hasiera, liburutegietan eta haurrentzat |
Lasarte-Oria |
|
4 |
Ipuinen mundura bidaiatzea |
Lasarte-Oria |
|
5 |
Ipuinari laguntzeko ilustrazioak bai ala ez? |
Lasarte-Oria |
|
6 |
Ipuinek haurrak nahiz helduak erakartzen dituzte |
Lasarte-Oria |
|
7 |
Lehen lanak ipuin kontalari moduan |
Baztan |
|
8 |
Ipuin kontaketa musikatuaren ideia |
Baztan |
|
9 |
Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute |
Baztan |
|
10 |
"Ez dago denborarik fantasiarentzat" |
Baztan |
|
11 |
Eskatutako gaiak, zeharka |
Baztan |
|
12 |
Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke |
Baztan |
|
13 |
Beste ideologietatik aritzea |
Baztan |
|
14 |
Antzerkia eta kontalaritza |
Baztan |
|
15 |
Bardoaren irudia, hunkigarria |
Baztan |
|
16 |
Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka |
Baztan |
|
17 |
Beti ipuinen egitura bera erabili behar |
Baztan |
|
18 |
Nola sortu ipuin bat? |
Baztan |
|
19 |
Ipuinak euren artean jostea gustuko |
Baztan |
|
20 |
Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen |
Baztan |
|
21 |
Ezin publiko guztiak bereganatu |
Baztan |
|
22 |
Liburu bat ukitu ez duten haurrak |
Baztan |
|
23 |
Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? |
Baztan |
|
24 |
Ahozkotasuna landu beharra |
Baztan |
|
25 |
Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak |
Baztan |
|
26 |
Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea |
Baztan |
|
27 |
Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du |
Baztan |
|
28 |
Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan |
Baztan |
|
29 |
Urduritasuna galtzeko giltza |
Baztan |
|
30 |
Ameli izen artistikoa, nondik? |
Baztan |
|
31 |
Txikitatik izan al duzu harremana ipuinekin? |
Errenteria |
|
32 |
Antzerkitik ipuin-kontaketara |
Errenteria |
|
33 |
Ipuinak askotan unibertsalak dira |
Errenteria |
|
34 |
Ahozko tradizioa alboratzea |
Errenteria |
|
35 |
Bertsio bera, modu ezbedinean kontatu |
Errenteria |
|
36 |
Transmisioa nonahi |
Errenteria |
|
37 |
Ipuinak ez dira haurrentzat bakarrik |
Errenteria |
|
38 |
Hizkuntza: imajinazio eta jolas eremua |
Errenteria |
|
39 |
Txupagorritxu |
Errenteria |
|
40 |
Hartzailearen arabera pertsonaien izaera aldatu |
Errenteria |
|
41 |
Antzerkia eta kontalaritza, muga-mugan |
Errenteria |
|
42 |
Antzeztea edo ipuina-kontatzea, zer zailago? |
Errenteria |
|
43 |
Ipuin bat nola kontatu? I |
Errenteria |
|
44 |
Ipuin bat nola kontatu? II |
Errenteria |
|
45 |
Memoria bai, hizkuntza baliabideak ere bai |
Errenteria |
|
46 |
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea I |
Errenteria |
|
47 |
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea II |
Errenteria |
|
48 |
Hitzik gabeko komunikazioa |
Errenteria |
|
49 |
Ahozkotasuna gutxi lantzearen ondorioak |
Errenteria |
|
50 |
Ahozko azalpenak emateko ezintasuna |
Errenteria |
|
51 |
Ahozkotasuna lantzeko modurik onena, kontaketa? |
Errenteria |
|
52 |
Ipuin-kontalaritza egoera diglosikoan |
Errenteria |
|
53 |
Pertsonaien izaera euskaraz eraikitzea |
Errenteria |
|
54 |
Zer behar du ipuin batek ona izateko? |
Errenteria |
|
55 |
Ipuinik asmatzen duzu? |
Errenteria |
|
56 |
Inprobisatzen ere jakin behar |
Errenteria |
|
57 |
Kontaketa eta ipuina ez da gauza bera |
Errenteria |
|
58 |
Gaur egungo ipuinetan, gordintasunik ez? |
Errenteria |
|
59 |
Helburu zehatzetarako ipuinak modan |
Errenteria |
|
60 |
Kanpoko ipuin-kontalariak, erakargarriakoak |
Errenteria |
|
61 |
Album ilustratuak ezagutzea ezinbestekoa da horiek maitatzeko |
Biarritz |
|
62 |
Idatz estiloa: mezuak iradokitzea nahiago du zuzenean esatea baino |
Biarritz |
|
63 |
Ipuin-kontalaritzan nola hasi zen |
Lasarte-Oria |
|
64 |
Leku arrakastatsuena lortzeko gizonen abilezia |
Lasarte-Oria |
|