| 1 |
Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak |
Baztan |
|
| 2 |
Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak |
Baztan |
|
| 3 |
Hasiera, liburutegietan eta haurrentzat |
Lasarte-Oria |
|
| 4 |
Ipuinen mundura bidaiatzea |
Lasarte-Oria |
|
| 5 |
Ipuinari laguntzeko ilustrazioak bai ala ez? |
Lasarte-Oria |
|
| 6 |
Ipuinek haurrak nahiz helduak erakartzen dituzte |
Lasarte-Oria |
|
| 7 |
Lehen lanak ipuin kontalari moduan |
Baztan |
|
| 8 |
Ipuin kontaketa musikatuaren ideia |
Baztan |
|
| 9 |
Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute |
Baztan |
|
| 10 |
"Ez dago denborarik fantasiarentzat" |
Baztan |
|
| 11 |
Eskatutako gaiak, zeharka |
Baztan |
|
| 12 |
Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke |
Baztan |
|
| 13 |
Beste ideologietatik aritzea |
Baztan |
|
| 14 |
Antzerkia eta kontalaritza |
Baztan |
|
| 15 |
Bardoaren irudia, hunkigarria |
Baztan |
|
| 16 |
Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka |
Baztan |
|
| 17 |
Beti ipuinen egitura bera erabili behar |
Baztan |
|
| 18 |
Nola sortu ipuin bat? |
Baztan |
|
| 19 |
Ipuinak euren artean jostea gustuko |
Baztan |
|
| 20 |
Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen |
Baztan |
|
| 21 |
Ezin publiko guztiak bereganatu |
Baztan |
|
| 22 |
Liburu bat ukitu ez duten haurrak |
Baztan |
|
| 23 |
Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? |
Baztan |
|
| 24 |
Ahozkotasuna landu beharra |
Baztan |
|
| 25 |
Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak |
Baztan |
|
| 26 |
Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea |
Baztan |
|
| 27 |
Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du |
Baztan |
|
| 28 |
Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan |
Baztan |
|
| 29 |
Urduritasuna galtzeko giltza |
Baztan |
|
| 30 |
Ameli izen artistikoa, nondik? |
Baztan |
|
| 31 |
Txikitatik izan al duzu harremana ipuinekin? |
Errenteria |
|
| 32 |
Antzerkitik ipuin-kontaketara |
Errenteria |
|
| 33 |
Ipuinak askotan unibertsalak dira |
Errenteria |
|
| 34 |
Ahozko tradizioa alboratzea |
Errenteria |
|
| 35 |
Bertsio bera, modu ezbedinean kontatu |
Errenteria |
|
| 36 |
Transmisioa nonahi |
Errenteria |
|
| 37 |
Ipuinak ez dira haurrentzat bakarrik |
Errenteria |
|
| 38 |
Hizkuntza: imajinazio eta jolas eremua |
Errenteria |
|
| 39 |
Txupagorritxu |
Errenteria |
|
| 40 |
Hartzailearen arabera pertsonaien izaera aldatu |
Errenteria |
|
| 41 |
Antzerkia eta kontalaritza, muga-mugan |
Errenteria |
|
| 42 |
Antzeztea edo ipuina-kontatzea, zer zailago? |
Errenteria |
|
| 43 |
Ipuin bat nola kontatu? I |
Errenteria |
|
| 44 |
Ipuin bat nola kontatu? II |
Errenteria |
|
| 45 |
Memoria bai, hizkuntza baliabideak ere bai |
Errenteria |
|
| 46 |
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea I |
Errenteria |
|
| 47 |
Esamoldeak, diskurtsoa aberasteko bidea II |
Errenteria |
|
| 48 |
Hitzik gabeko komunikazioa |
Errenteria |
|
| 49 |
Ahozkotasuna gutxi lantzearen ondorioak |
Errenteria |
|
| 50 |
Ahozko azalpenak emateko ezintasuna |
Errenteria |
|
| 51 |
Ahozkotasuna lantzeko modurik onena, kontaketa? |
Errenteria |
|
| 52 |
Ipuin-kontalaritza egoera diglosikoan |
Errenteria |
|
| 53 |
Pertsonaien izaera euskaraz eraikitzea |
Errenteria |
|
| 54 |
Zer behar du ipuin batek ona izateko? |
Errenteria |
|
| 55 |
Ipuinik asmatzen duzu? |
Errenteria |
|
| 56 |
Inprobisatzen ere jakin behar |
Errenteria |
|
| 57 |
Kontaketa eta ipuina ez da gauza bera |
Errenteria |
|
| 58 |
Gaur egungo ipuinetan, gordintasunik ez? |
Errenteria |
|
| 59 |
Helburu zehatzetarako ipuinak modan |
Errenteria |
|
| 60 |
Kanpoko ipuin-kontalariak, erakargarriakoak |
Errenteria |
|
| 61 |
Album ilustratuak ezagutzea ezinbestekoa da horiek maitatzeko |
Biarritz |
|
| 62 |
Idatz estiloa: mezuak iradokitzea nahiago du zuzenean esatea baino |
Biarritz |
|
| 63 |
Ipuin-kontalaritzan nola hasi zen |
Lasarte-Oria |
|
| 64 |
Leku arrakastatsuena lortzeko gizonen abilezia |
Lasarte-Oria |
|