1 |
00:02:00 |
00:06:02 |
Zurriola ikastolako bizipenak |
|
2 |
00:07:13 |
00:09:49 |
Sexu-orientazioa ezin libreki adierazi, heteroarauarengatik |
|
3 |
00:09:49 |
00:11:53 |
Gaztetxotan, maskulinitate lehia lagunen artean |
|
4 |
00:11:53 |
00:14:15 |
Emakume feministak Kortxoenean |
|
5 |
00:14:15 |
00:17:50 |
Heteroarautik kanpo nola kokatu ikasten |
|
6 |
00:17:50 |
00:21:26 |
Feminismoan gizonak? |
|
7 |
00:21:56 |
00:24:37 |
Gizarte hezkuntza zertarako ikasi zuen |
|
8 |
00:24:37 |
00:27:49 |
Ordainsariak sortzen dituen botere-harremanak |
|
9 |
00:27:49 |
00:31:27 |
"Eihera" kooperatiba harreman horizontalagoak lantzen |
|
10 |
00:31:27 |
00:35:02 |
"Marika" eta "queer" |
|
11 |
00:35:02 |
00:39:20 |
Gizartearen biolentzia sentitu |
|
12 |
00:40:12 |
00:44:06 |
Zer da LGTBIQ+ kolektiboa? |
|
13 |
00:45:59 |
00:49:26 |
LGTBIQ+ siglak banan-banan |
|
14 |
00:49:26 |
00:53:30 |
LGTBIQ+ siglak banan-banan II |
|
15 |
00:53:30 |
00:55:20 |
LGTBIQ+ siglak banan-banan III |
|
16 |
00:55:20 |
00:59:10 |
Estereotipoak eta irainak gainditzen |
|
17 |
00:59:10 |
01:03:10 |
LGTBIQ+ kolektiboaren aldarri komunak |
|
18 |
01:03:34 |
01:06:25 |
Cisheteropatriarkatua zer da? |
|
19 |
01:06:25 |
01:10:31 |
Mutil moduan sozializatzeak dakarrena |
|
20 |
01:10:31 |
01:11:41 |
Neska moduan sozializatzeak dakarrena |
|
21 |
01:12:37 |
01:15:41 |
Maskulinitateak boterea dakar |
|
22 |
01:15:41 |
01:18:13 |
Gizonen lana, esparru pribatuan erabakiak hartzea |
|
23 |
01:18:49 |
01:20:13 |
Feminismoak agerian jarri duena |
|
24 |
01:20:13 |
01:21:45 |
Gazteekin tailerrak feminismoa lantzeko |
|
25 |
01:21:45 |
01:24:06 |
Mutil gazteekin desboteretzea lantzen dute |
|
26 |
01:24:06 |
01:25:32 |
Mikromatxismoa zer den |
|
27 |
01:25:32 |
01:27:00 |
Izebergaren metafora feminismoan |
|
28 |
01:27:55 |
01:30:15 |
Familia ereduak hizketagai gazteekin |
|
29 |
01:30:15 |
01:34:24 |
Maitasun erromantikoaren mitoa |
|
30 |
01:34:24 |
01:36:18 |
Maitasun erromantikoa eta monogamia |
|
31 |
01:36:42 |
01:39:59 |
Maitasun erromantikoa eta lehentasunak |
|