BAZ-028

Pasarteak

#Titulua
1 Ipuin zaletasuna, nondik? Bideoaren ikonoa
2 Doneztebeko bertso-eskolan Bideoaren ikonoa
3 Bertsolaritzan izandako ibilbidea Bideoaren ikonoa
4 Lehen lanak ipuin kontalari moduan Bideoaren ikonoa
5 Ipuin kontaketa musikatuaren ideia Bideoaren ikonoa
6 Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute Bideoaren ikonoa
7 "Ez dago denborarik fantasiarentzat" Bideoaren ikonoa
8 Eskatutako gaiak, zeharka Bideoaren ikonoa
9 Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke Bideoaren ikonoa
10 Beste ideologietatik aritzea Bideoaren ikonoa
11 Antzerkia eta kontalaritza Bideoaren ikonoa
12 Bardoaren irudia, hunkigarria Bideoaren ikonoa
13 Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka Bideoaren ikonoa
14 Beti ipuinen egitura bera erabili behar Bideoaren ikonoa
15 Nola sortu ipuin bat? Bideoaren ikonoa
16 Ipuinak euren artean jostea gustuko Bideoaren ikonoa
17 Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen Bideoaren ikonoa
18 Ezin publiko guztiak bereganatu Bideoaren ikonoa
19 Liburu bat ukitu ez duten haurrak Bideoaren ikonoa
20 Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak Bideoaren ikonoa
21 Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? Bideoaren ikonoa
22 Ahozkotasuna landu beharra Bideoaren ikonoa
23 Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak Bideoaren ikonoa
24 Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak Bideoaren ikonoa
25 Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea Bideoaren ikonoa
26 Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du Bideoaren ikonoa
27 Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan Bideoaren ikonoa
28 Urduritasuna galtzeko giltza Bideoaren ikonoa
29 Ameli izen artistikoa, nondik? Bideoaren ikonoa
Gipuzkoako aldundia Kutxa Eusko Jaularitza Bizkaiko aldundia