1 |
00:00:49 |
00:02:27 |
Ipuin zaletasuna, nondik? |
|
2 |
00:02:27 |
00:04:34 |
Doneztebeko bertso-eskolan |
|
3 |
00:04:46 |
00:09:27 |
Bertsolaritzan izandako ibilbidea |
|
4 |
00:09:49 |
00:12:43 |
Lehen lanak ipuin kontalari moduan |
|
5 |
00:12:43 |
00:15:07 |
Ipuin kontaketa musikatuaren ideia |
|
6 |
00:15:20 |
00:17:45 |
Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute |
|
7 |
00:17:45 |
00:20:11 |
"Ez dago denborarik fantasiarentzat" |
|
8 |
00:20:32 |
00:22:39 |
Eskatutako gaiak, zeharka |
|
9 |
00:22:57 |
00:26:28 |
Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke |
|
10 |
00:26:28 |
00:28:18 |
Beste ideologietatik aritzea |
|
11 |
00:28:45 |
00:31:17 |
Antzerkia eta kontalaritza |
|
12 |
00:31:17 |
00:33:17 |
Bardoaren irudia, hunkigarria |
|
13 |
00:33:17 |
00:35:37 |
Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka |
|
14 |
00:35:54 |
00:38:52 |
Beti ipuinen egitura bera erabili behar |
|
15 |
00:40:09 |
00:43:30 |
Nola sortu ipuin bat? |
|
16 |
00:43:53 |
00:45:45 |
Ipuinak euren artean jostea gustuko |
|
17 |
00:45:54 |
00:49:42 |
Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen |
|
18 |
00:49:56 |
00:53:05 |
Ezin publiko guztiak bereganatu |
|
19 |
00:53:18 |
00:55:32 |
Liburu bat ukitu ez duten haurrak |
|
20 |
00:57:13 |
01:00:14 |
Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak |
|
21 |
01:01:44 |
01:03:54 |
Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? |
|
22 |
01:04:29 |
01:07:15 |
Ahozkotasuna landu beharra |
|
23 |
01:08:38 |
01:10:32 |
Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak |
|
24 |
01:10:54 |
01:13:16 |
Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak |
|
25 |
01:13:28 |
01:14:54 |
Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea |
|
26 |
01:15:07 |
01:16:54 |
Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du |
|
27 |
01:17:13 |
01:20:42 |
Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan |
|
28 |
01:21:15 |
01:23:22 |
Urduritasuna galtzeko giltza |
|
29 |
01:23:30 |
01:26:18 |
Ameli izen artistikoa, nondik? |
|