1 |
"Euskal Artzainak Ameriketan" elkartea |
|
2 |
Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak |
|
3 |
Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak |
|
4 |
Igandero dantzan |
|
5 |
Baztango herrietako jai guztietara joaten ziren |
|
6 |
Ipuin zaletasuna, nondik? |
|
7 |
Doneztebeko bertso-eskolan |
|
8 |
Bertsolaritzan izandako ibilbidea |
|
9 |
Lehen lanak ipuin kontalari moduan |
|
10 |
Ipuin kontaketa musikatuaren ideia |
|
11 |
Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute |
|
12 |
"Ez dago denborarik fantasiarentzat" |
|
13 |
Eskatutako gaiak, zeharka |
|
14 |
Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke |
|
15 |
Beste ideologietatik aritzea |
|
16 |
Antzerkia eta kontalaritza |
|
17 |
Bardoaren irudia, hunkigarria |
|
18 |
Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka |
|
19 |
Beti ipuinen egitura bera erabili behar |
|
20 |
Nola sortu ipuin bat? |
|
21 |
Ipuinak euren artean jostea gustuko |
|
22 |
Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen |
|
23 |
Ezin publiko guztiak bereganatu |
|
24 |
Liburu bat ukitu ez duten haurrak |
|
25 |
Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? |
|
26 |
Ahozkotasuna landu beharra |
|
27 |
Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak |
|
28 |
Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea |
|
29 |
Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du |
|
30 |
Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan |
|
31 |
Urduritasuna galtzeko giltza |
|
32 |
Ameli izen artistikoa, nondik? |
|
33 |
Soldadutzatik herriko jaietara ihes |
|
34 |
Euskararen aldeko mugimenduko taldea |
|
35 |
Barojaren omenaldia |
|
36 |
“La leyenda de Jaun de Altzate” euskaraz |
|
37 |
Omenaldia, inflexio puntu |
|
38 |
Ikastolaren sorrera |
|
39 |
Ikastolaren aldeko hitzaldia |
|
40 |
Gurasoak konbentzitzen |
|
41 |
Ikastolaren finantzazioa |
|
42 |
Auzolana |
|
43 |
Gau-eskolak |
|
44 |
Alfabetatu gabeko irakasleak gau eskoletan |
|
45 |
Gure Txokoako ipuin lehiaketa |
|
46 |
Udalaren laguntza ikastolari |
|
47 |
Euskararen aldeko mugimendua |
|
48 |
Militantzia |
|
49 |
Balorazioa |
|
50 |
Euskarazko kontzertuak |
|