1 |
00:00:37 |
00:02:59 |
Umetan dena euskaraz |
|
2 |
00:02:59 |
00:05:05 |
Euskararen egoera aldatu egin da |
|
3 |
00:05:05 |
00:08:29 |
Hitanoa Azkoitian: ohikoa izatetik "mutilena" izatera |
|
4 |
00:08:38 |
00:12:49 |
Etxean jaso du hitanoa |
|
5 |
00:12:49 |
00:14:58 |
Bikotearekin hika egitea, errespetua galtzea |
|
6 |
00:15:01 |
00:18:02 |
Nokaren galera genero-ikuspegitik |
|
7 |
00:22:56 |
00:25:56 |
Hika tratamenduaren bilakaera |
|
8 |
00:25:56 |
00:29:08 |
Gradu Bukaerako Lanerako hitanoaren ikerketak eta erabilera-datuak aztertzen |
|
9 |
00:29:08 |
00:31:38 |
Hitanoa Haur Hezkuntzatik lantzen hasteko proposamena |
|
10 |
00:31:38 |
00:34:19 |
Hitanoa ipuinetan |
|
11 |
00:34:19 |
00:35:29 |
Hitanoa kantetan |
|
12 |
00:35:33 |
00:36:47 |
"Hi" zela forma ohikoena jakin behar luke jendeak |
|
13 |
00:36:47 |
00:38:31 |
Hitanoaren genero-marka, errespetuz erabili beharrekoa |
|
14 |
00:38:54 |
00:42:43 |
Gaur egun tokari eta nokari ematen zaien irudia |
|
15 |
00:49:30 |
00:51:22 |
Tradizioz jasotako hitanoko erabilera-ohiturak |
|
16 |
00:51:30 |
00:54:51 |
Hika norekin? |
|
17 |
00:56:09 |
00:58:36 |
Adin batetik behera noka gutxi |
|
18 |
00:58:44 |
01:01:22 |
Ikastetxe eta irakasleen jarrera hitanoarekiko |
|
19 |
01:03:08 |
01:05:26 |
Hitanoa bultzatzeko zer egin behar litzatekeen |
|