1 |
00:03:10 |
00:04:46 |
Gizarte Antropologian Gradua amaitzear |
|
2 |
00:06:00 |
00:07:23 |
Euskaraz bai, baina zenbaitetan gaztelerarako joeratxoa |
|
3 |
00:07:23 |
00:11:45 |
Belaunaldi aldaketa, hizkera aldaketa |
|
4 |
00:11:45 |
00:15:12 |
Euskararen transmisioan zailtasunak |
|
5 |
00:15:12 |
00:17:13 |
Esamoldeak eta irainak |
|
6 |
00:17:13 |
00:21:28 |
Irainak eta esamoldeak euskaraz sortzeko joeraz |
|
7 |
00:21:28 |
00:23:03 |
Hitanoaren presentzia |
|
8 |
00:24:00 |
00:25:42 |
Hizkuntzak ikas-prozesu amaigabeak dira |
|
9 |
00:25:42 |
00:28:30 |
Aniztasuna aberastasuna da |
|
10 |
00:28:30 |
00:30:46 |
"Doraemon"eko erraldoi |
|
11 |
00:31:40 |
00:34:09 |
Erregistro informala telebistan |
|
12 |
00:34:09 |
00:34:57 |
Hitanoak badu tokirik gaur egungo euskal hiztunen artean |
|
13 |
00:39:37 |
00:42:41 |
Gizarte Zientzietako Fakultateko aisialdi uneak |
|
14 |
00:50:32 |
00:54:18 |
Gazteleraz ikasten hasi eta euskaraz bukatu I |
|
15 |
00:54:18 |
00:57:50 |
Gazteleraz ikasten hasi eta euskaraz bukatu II |
|
16 |
00:58:35 |
01:03:56 |
Euskara. Ideologia eta kontzientzia |
|
17 |
01:03:56 |
01:10:07 |
Guraso euskaldunak eta erdaldunak dituzten ikasleen banaketa |
|
18 |
01:13:02 |
01:15:08 |
Baina, zuk gazteleraz badakizu? |
|
19 |
01:15:46 |
01:20:47 |
Euskaraz edo gazteleraz egitea tokatzen den pentsatu beharraz |
|
20 |
01:21:18 |
01:24:16 |
Elebidun eta elebakarren barne-gatazkei buruz |
|
21 |
01:25:03 |
01:28:49 |
Euskararen erabilera sustatzeko kanpainak |
|
22 |
01:28:49 |
01:36:00 |
Norbanakoari erreparatu, gero taldean lantzeko |
|
23 |
01:36:00 |
01:39:50 |
Diskurtso ofizialen eta praktika errealen arteko aldeari buruz |
|