1 |
00:00:46 |
00:04:16 |
Sasoi hartako Ardantza kalea |
|
2 |
00:05:20 |
00:08:55 |
14 urtera bitarteko ikasketak |
|
3 |
00:08:55 |
00:11:50 |
Grabatzaile-mutil AYAn |
|
4 |
00:11:50 |
00:13:50 |
"Rubito" grabatzaileari begira ematen zituen orduak |
|
5 |
00:13:50 |
00:16:38 |
Lanerako erremintak |
|
6 |
00:16:38 |
00:18:50 |
Aprendiz garaian hogei duroko ordainsaria |
|
7 |
00:18:50 |
00:23:56 |
Lan baldintzak: soldata, ordutegia eta jai egunak |
|
8 |
00:23:56 |
00:26:10 |
Oporretara, lau joan eta bost itzuli |
|
9 |
00:26:10 |
00:27:42 |
Kanpotar ugari Eibarren |
|
10 |
00:27:42 |
00:31:45 |
Euskaraz jarduten zuten kalean nahiz lantokian |
|
11 |
00:31:45 |
00:37:55 |
Eraikinaren banaketari buruzko azalpenak |
|
12 |
00:37:55 |
00:40:36 |
Eskopetak apaintzeko modu desberdinak |
|
13 |
00:40:36 |
00:42:42 |
Eskopetak "akabatzeko" pausoak |
|
14 |
00:42:42 |
00:47:56 |
Grabatuari buruzko azalpenak |
|
15 |
00:47:56 |
00:49:04 |
Purdey, Merkel, Holland... grabatu modelo desberdinak |
|
16 |
00:49:04 |
00:51:45 |
Grabatzeko erreminta desberdinei buruzko azalpenak |
|
17 |
00:51:45 |
00:53:25 |
"Eskuaide" deritzon teknika |
|
18 |
00:53:25 |
00:55:46 |
Konplexutasunaren araberako lanorduak |
|
19 |
00:58:08 |
01:01:06 |
Eskuz eginiko grabatua versus gaur egungo teknologia |
|
20 |
01:03:00 |
01:05:27 |
Emakumezko gutxi AYAn; bulegoan edo kaxak "pikatzen" baino ez |
|
21 |
01:08:54 |
01:11:34 |
Armagintzari dagokionean lantegirik handiena |
|
22 |
01:11:34 |
01:13:11 |
1980. urtetik aurrerako gainbehera |
|
23 |
01:13:11 |
01:17:24 |
SORESKOren sorrera Itziarren |
|
24 |
01:22:52 |
01:26:31 |
Damaskinatuari buruz |
|
25 |
01:26:31 |
01:28:13 |
Ama eta arreba damaskinatzaileak ziren |
|
26 |
01:32:34 |
01:35:24 |
AYAren inguruan zeuden bestelako lantegiak |
|
27 |
01:39:04 |
01:39:33 |
Grabatzaileek ez zuten zaindariaren egunik |
|