1 |
"Euskal Artzainak Ameriketan" elkartea |
|
2 |
Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak |
|
3 |
Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak |
|
4 |
Ipuin zaletasuna, nondik? |
|
5 |
Doneztebeko bertso-eskolan |
|
6 |
Bertsolaritzan izandako ibilbidea |
|
7 |
Lehen lanak ipuin kontalari moduan |
|
8 |
Ipuin kontaketa musikatuaren ideia |
|
9 |
Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute |
|
10 |
"Ez dago denborarik fantasiarentzat" |
|
11 |
Eskatutako gaiak, zeharka |
|
12 |
Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke |
|
13 |
Beste ideologietatik aritzea |
|
14 |
Antzerkia eta kontalaritza |
|
15 |
Bardoaren irudia, hunkigarria |
|
16 |
Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka |
|
17 |
Beti ipuinen egitura bera erabili behar |
|
18 |
Nola sortu ipuin bat? |
|
19 |
Ipuinak euren artean jostea gustuko |
|
20 |
Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen |
|
21 |
Ezin publiko guztiak bereganatu |
|
22 |
Liburu bat ukitu ez duten haurrak |
|
23 |
Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? |
|
24 |
Ahozkotasuna landu beharra |
|
25 |
Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak |
|
26 |
Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea |
|
27 |
Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du |
|
28 |
Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan |
|
29 |
Urduritasuna galtzeko giltza |
|
30 |
Ameli izen artistikoa, nondik? |
|