| 1 |
"Euskal Artzainak Ameriketan" elkartea |
|
| 2 |
Ipuin-kontalariaren lanari buruzkoak |
|
| 3 |
Gorputz-hizkuntza eta onomatopeiak |
|
| 4 |
Ipuin zaletasuna, nondik? |
|
| 5 |
Doneztebeko bertso-eskolan |
|
| 6 |
Bertsolaritzan izandako ibilbidea |
|
| 7 |
Lehen lanak ipuin kontalari moduan |
|
| 8 |
Ipuin kontaketa musikatuaren ideia |
|
| 9 |
Euskal mitologiatik eta kultura arabiarretik edaten dute |
|
| 10 |
"Ez dago denborarik fantasiarentzat" |
|
| 11 |
Eskatutako gaiak, zeharka |
|
| 12 |
Literatura espazio aske bat izan beharko litzateke |
|
| 13 |
Beste ideologietatik aritzea |
|
| 14 |
Antzerkia eta kontalaritza |
|
| 15 |
Bardoaren irudia, hunkigarria |
|
| 16 |
Helduentzat ipuin kontalaritza, erronka |
|
| 17 |
Beti ipuinen egitura bera erabili behar |
|
| 18 |
Nola sortu ipuin bat? |
|
| 19 |
Ipuinak euren artean jostea gustuko |
|
| 20 |
Ahoz kontatzeko ipuinak sortzen |
|
| 21 |
Ezin publiko guztiak bereganatu |
|
| 22 |
Liburu bat ukitu ez duten haurrak |
|
| 23 |
Musikak erakargarriagoak egiten al ditu ipuinak? |
|
| 24 |
Ahozkotasuna landu beharra |
|
| 25 |
Ipuinak hasteko eta amaitzeko esamoldeak |
|
| 26 |
Ikusleak kontalariarekin batera bidaiatzea |
|
| 27 |
Ipuin-kontalariak ipuina sentitu behar du |
|
| 28 |
Arnasaren garrantzia ipuin-kontaketan |
|
| 29 |
Urduritasuna galtzeko giltza |
|
| 30 |
Ameli izen artistikoa, nondik? |
|
| 31 |
Euskararen aldeko mugimenduko taldea |
|
| 32 |
Barojaren omenaldia |
|
| 33 |
“La leyenda de Jaun de Altzate” euskaraz |
|
| 34 |
Omenaldia, inflexio puntu |
|
| 35 |
Ikastolaren sorrera |
|
| 36 |
Ikastolaren aldeko hitzaldia |
|
| 37 |
Gurasoak konbentzitzen |
|
| 38 |
Ikastolaren finantzazioa |
|
| 39 |
Auzolana |
|
| 40 |
Gau-eskolak |
|
| 41 |
Alfabetatu gabeko irakasleak gau eskoletan |
|
| 42 |
Gure Txokoako ipuin lehiaketa |
|
| 43 |
Udalaren laguntza ikastolari |
|
| 44 |
Euskararen aldeko mugimendua |
|
| 45 |
Militantzia |
|
| 46 |
Balorazioa |
|
| 47 |
Euskarazko kontzertuak |
|